مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم از اجراي مرحله جديد طرح ملي كالابرگ الكترونيكي خبر داد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم :در مرحله جدید اجراي طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی خانوارهای عضو دهک‌های اول تا سوم وهمينطور تمامي خانوار هاي تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی می‌توانند از افزایش اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی بهره‌ مند شوند.
کد خبر : 7334
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم از اجراي مرحله جديد طرح ملي كالابرگ الكترونيكي خبر داد

به گزارش کاتنا، وحید وزیری راد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاتنا ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: بر اساس اين طرح در صورتي كه خانوار هاي ذكر شده جهت خريد 11 قلم كالاي اساسي از اين طرح اسفاده نمايند با خريد حداقل 200 هزار تومان از يارانه 400 هزارتوماني هر فرد خانوار بلافاصله 120 هزارتومان به صورت اعتبار به يارانه اين افراد اضافه مي گردد كه جهت خريد كالاهاي ذكر شده قابل استفاده مي باشد.

وی افزود: همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به اي طرح و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری نمایند.

وزیری راد در ادامه تصریح کرد: در استان قم تمامی 3 شهرستان، 7بخش و 13 دهستان به شبکه ملی اعتبار (که به اختصار آنرا شما می گویند) پیوستند و تعداد ۱۶۳۱ صندوق فروشگاهی در استان تجهیز شده و از سوی شرکت فارا نیز ۱۶۳۱ ترمینال تایید شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم در پایان اظهار داشت: حضور موثر و فعال شرکت های پرداخت الکترونیک، فرمانداریها، دهیاریها و ناظرین میدان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در فعال نمودن ۱۶۳۱ ترمینال فروشگاهی بسیار مشهود بود و بحمدالله نقطه کوری در روستاها باقی نمانده است که دو نقطه کوری که از طرف شرکت فارا اعلام شده بود نیز فعال شده است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار