پیوستن هشتصد فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیک دراستان قم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در استان قم و پیوستن 800 فروشگاه به این طرح خبر داد.

کد خبر : 4644
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
پیوستن هشتصد فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیک دراستان قم

به گزارش کاتنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، وحید وزیری راد در مورد اجرای طرح کالابرگ الکترونیک گفت:  این طرح که از 20 دی‌ماه سال گذشته  در استان هرمزگان به شکل آزمایشی آغاز شد و هممچنین در سه استان دیگر شامل قزوین، مرکزی و گیلان نیز از 20 بهمن آغاز شد و در واقع در چهار استان به صورت آزمایشی و به روش اختیاری اجرا شد.

وی تصریح کرد: سه فروشگاه زنجیره‌ای که در سراسر کشور شعبه دارند در این چهار استان به این طرح متصل شدند و علاوه بر آن، 800 فروشگاه‌ دیگر نیز به این طرح پیوسته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تأکید کرد: شرکت‌های PSP یا شرکت‌های خدمات پرداخت و کارتخوان در این طرح مشارکت می‌کنند که ما با 7 شرکت طرف قرارداد هستیم و تاکنون 800 فروشگاه‌ طرف قرارداد فارا به  کارتخوان‌های ویژه طرح کالابرگ الکترونیک مجهز کرده‌اند.

به گفته وحید وزیری راد، تاکنون 800 فروشگاه در استان به کارتخوان‌های ویژه مجهز شده‌اند و تنها مشوقی که در این طرح درنظر گرفته شده است، اینکه اعتبار یارانه‌های نقدی یک‌ماه زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و مردم می‌توانند از کالاهای ده گانه اعلام شده از این فروشگاه‌ها خریداری کنند.

وی در پایان اظهار داشت:10 قلم کالا در کالابرگ الکترونیک شامل برنج، روغن، مرغ، تخم‌مرغ، قند، شکر، ماکارونی، پنیر، ماست کم‌چرب و شیر خام باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار