بیانیه آیت الله اراکی، عضو خبرگان رهبری در محکومیت جنایات خونبار رژیم صهیونیستی

حمله رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانیه و شهادت جمع کثیری از زنان و کودکان در غزه، قلوب آزادگان و شرافتمندان عالم را جریحه‌دار کرد

کد خبر : 10093
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
بیانیه آیت الله اراکی، عضو خبرگان رهبری در محکومیت جنایات خونبار رژیم صهیونیستی

به گزارش کاتنا، متن پیام حضرت آیت الله اراکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و من قُتل مظلوماً فقد جعلنا لولیّه سلطاناً

خبر فاجعه خونبار حمله رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانیه و شهادت جمع کثیری از زنان و کودکان در غزه، قلوب آزادگان و شرافتمندان عالم را جریحه‌دار کرد.

رژیم صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، افسانه دروغین هلوکاست را در سرزمین انبیاء(علی نبینا و آله و علیهم السلام) به واقعیت تبدیل کرد.

بی‌تردید این جنایت‌های سلسله‌ وار علامت عدم تمرکز دشمن پس از عملیات عزتمندانه طوفان‌الاقصی بوده و نشانگر آن است که رژیم صهیونیستی پایان قریب‌الوقوع خود را با تمام وجود احساس کرده است.

آنچنان که مشهود است این حادثه مردم بی‌تاب مسلمان و غیرمسلمان جهان را بی‌تاب‌تر کرده و عن‌قریب این خشم‌های مقدس به سیلی ویرانگر تبدیل شده و رژیم جعلی صهیونیستی را که مصداق اتم “الزبد علی الماء” است، به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد و هیچ کس را یارای جلوگیری از این سیل نخواهد بود.

امروز بر کافه مسلمین لازم است تا با حفظ هوشیاری فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به اقصی نقاط عالم برسانند و بستر را برای پاسخ قطعی و کوبنده نیروهای مقاومت فراهم ساخته و با تمام امکانات به یاری مردم مظلوم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین بشتابند.
و لینصرنّ‌الله من ینصره.

 

چهارشنبه 26 مهر 1402

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار