ف گلپایگانی

تداوم نارضایتی از عملکرد بایدنِ سالخورده در بین آمریکایی‌ها

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که جایگاه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که بسیاری در مورد سلامت روان و کهنسالی او به شدت نگران هستند، همچنان در میان مردم این کشور درحال نزول است
کد خبر : 8669
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
تداوم نارضایتی از عملکرد بایدنِ سالخورده در بین آمریکایی‌ها

شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز پنجشنبه گزارش داد که دیدگاه‌ها در مورد عملکرد بایدن و اینکه آمریکا کجا ایستاده است، به شدت در نظرسنجی‌ها منفی است. رضایت از عملکرد شغلی بایدن فقط ۳۹ درصد است درحالیکه ۵۸ درصد می‌گویند که سیاست‌های بایدن شرایط اقتصادی را برای آمریکا وخیم‌تر کرده است.

این درحالی است که ۸ درصد به تعداد افراد ناراضی از شرایط اقتصادی آمریکا نسبت به پاییز سال گذشته افزوده شده است.

از زمانی که بایدن در اوایل سال جاری نامزدی مجدد خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کرد، محبوبیت او زیر ۴۰ باقی مانده است.

بر اساس نظرسنجی جدید شبکه سی‌ان‌ان که توسط شرکت SSRS انجام شده، ۷۰ درصد اعتقاد دارند که اوضاع در کشور به طرز بدی پیش می‌رود و ۵۱ درصد باور دارند که دولت باید تلاش بیشتری برای حل مشکلات آمریکا انجام دهد.

برداشت‌ها از شخص بایدن نیز به طور کلی منفی است و ۵۸ درصد گفته‌اند که احساس نامطلوبی به او دارند. کمتر از نیمی از آمریکایی‌ها، یعنی ۴۵ درصد، می‌گویند که بایدن به افرادی مانند آنها اهمیت می‌دهد و تنها ۳۳ درصد او را فردی توصیف می کنند که به داشتن او به عنوان رئیس جمهور افتخار می کنند.

با این حال، مخالفان بالقوه بایدن با چالش‌هایی مواجه هستند: ۴۴ درصد از رأی‌دهندگان احساس می‌کنند هر نامزد دموکرات گزینه بهتری نسبت به ترامپ است. در میان عموم مردم، هم رتبه بایدن و ترامپ تنها ۳۵ درصد است.

این هفته یک نظرسنجی دیگر نشان داد که بایدن بیشتر از بقیه روسای جمهور آمریکا در تعطیلات به سر برده است و این مساله بیشتر ناشی از کهولت سن او است.

این موضوع می‌تواند مربوط به گاف‌های رئیس جمهور آمریکا در مراسم‌های رسمی باشد که به نوعی حیثیت واشنگتن را به خطر انداخته است و به نظر مقام‌های کاخ سفید می‌خواهند او را دور از چنین رویدادهایی نگه دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار