ف گلپایگانی

شبیه ساز خشک کن سریع آجر توسط شرکت برنا گستر پارسی رونمایی شد

برای اولین بار در جهان شبیه ساز خشک کن سریع آجر توسط شرکت برنا گستر پارسی رونمایی شد
کد خبر : 8056
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
شبیه ساز خشک کن سریع آجر توسط شرکت برنا گستر پارسی رونمایی شد

سمینار احیای صنعت آجر در سالن میخک هتل پارسیان کوثر اصفهان با همکاری شرکت تعاونی تولید کنندگان آجر صنعتی اصفهان و با حضور بزرگان صنعت آجر استان اصفهان و ماشین سازان صنعت آجر برگزار و شبیه ساز خشک کن سریع آجر، طراحی و ساخته شده توسط شرکت برنا گستر پارسی رونمایی شد در این سمینار در مورد آینده صنعت آجر و ارائه راهکارهای کاهش مصرف انرژی برق و سوخت و بالا بردن سطح کیفی و کمی تولید در صنعت آجر کشور گفت و گو و تبادل نظر صورت پذیرفت

خشک کن یکی از قسمت های بسیار مهم در فرایند تولید آجر است. زمان خشک شدن و کیفیت خشت خشک دو پارامتر مهم در فرایند خشک شدن است.
خشک کن ها به دو دسته کلی اتاقکی (CHAMBER DRYER) و خشک کن تونلی (TUNNEL DRYER) تقسیم می شوند. لزوما این خشک کن ها برتری مطلق نسبت به هم ندارند. در کل خشک کن تونلی نسبت به اتاقکی مزایای بیشتری دارد. به خصوص خشک کن های تونلی جدید که بسیار قابل کنترل می باشند. البته در مقابل، خشک کن های اتاقکی نیز مزایایی دارند.

گروه برنا گستر با داشتن دانش فنی خشک کن های فوق پیشرفته روز دنیا توانسته است در این خشک کن ها مکانیزم به صورتی است که تمامی جوانب خشت به طور مساوی در معرض حرارت و دمش قرار میگیرد و تمامی خشت ها به صورت یکسان فرایند خشک شدن را طی میکنند. این سبک خشک کن نه تنها برای آجر مفید است بلکه برای محصولات مشابه مثل سیمان و مواد گچی نیز قابل استفاده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار