ف گلپایگانی

هشدار چارچوب هماهنگی عراق به نیروهای آمریکایی / خارج نشوید، مقاومت اعلان جنگ خواهد کرد

یک تن از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی گروه‌های شیعه در عراق دوشنبه شب گفت: اگر نیروهای آمریکایی از عراق خارج نشوند، مقاومت اعلان جنگ خواهد کرد.
کد خبر : 775
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰:۲۹
هشدار چارچوب هماهنگی عراق به نیروهای آمریکایی / خارج نشوید، مقاومت اعلان جنگ خواهد کرد

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، “محمد التمیمی” به خبرگزاری “اسپوتنیک” گفت: مقاومت اسلامی بر موضع خود مبنی بر مخالفت با حضور نیروهای نظامی آمریکایی در خاک عراق باقی است و دولت محمد شیاع السودانی باید مصوبه مجلس که به خروج نیروهای نظامی بیگانه از کشور رأی داد، اجرا کند.

وی افزود:هرگونه تصمیمی که در تعارض با این رویکرد باشد به رسمیت شناخته نخواهد شد و تصمیمی نامطلوب خواهد بود که اقدامات جدی در برابر آن صورت خواهد گرفت.

التمیمی اظهار کرد: اگر دولت بخواهد تصمیم مجلس برای خروج نیروهای مسلح آمریکایی از عراق را اجرا نکند یا بخواهد این تصمیم را دور بزند، در این صورت گروه‌های مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی اعلان جنگ می کند.

وی افزود: ما هرگز منتظر تصمیم دولت نخواهیم ماند که نیروهای آمریکایی را اخراج کند، چرا که بارها نسبت به حضور و باقی ماندن این نیروها در خاک عراق هشدار داده‌ایم.

پارلمان عراق ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ با برگزاری نشستی درباره اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور، به خروج تمامی نیروهای خارجی رای داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار