ف گلپایگانی

بحران در ارتش رژیم صهیونیستی و نگرانی آمریکا برای حل و فصل

رسانه‌های صهیونیستی چهارشنبه شب از سفر هفته آینده مارک میلی رئیس ستاد ارتش آمریکا برای بررسی مستقیم بحران جاری در نیروهای مسلح حکومت نتانیاهو، به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.
کد خبر : 7692
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۶
بحران در ارتش رژیم صهیونیستی و نگرانی آمریکا برای حل و فصل

سازمان پخش رژیم صهیونیستی (کان) در این باره گزارش داد که علت این سفر بررسی تأثیر بحران احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی بر نیروهای آمریکایی موجود در خاورمیانه است.

این سفر در سایه نگرانی پنتاگون نسبت به شرایط کنونی نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

پایگاه خبری عبری زبان “واللا” نیز در این باره گزارش داد که مقامات دولت آمریکا از نزدیک تنش‌های روزافزون میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و فرماندهان عالی رتبه ارتش اسرائیل را زیر نظر دارند و ژنرال میلی نیز پیامدهای بحران ارتش اسرائیل بر روی نیروهای آمریکایی در منطقه [خاورمیانه] را ارزیابی خواهد کرد.

این پایگاه خبری به نقل از منابع نظامی صهیونیست اعلام کرد که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بسیار نگران است که بحران در ارتش رژیم صهیونیستی تأثیراتی منفی بر توان و قدرت اسرائیل در بازدارندگی در برابر ایران، حزب الله و حماس داشته باشد.

سازمان پخش رژیم صهیونیستی چهارشنبه به نقل از مقامات بارز در ارتش ایرن رژیم اعتراف کرد که کارآمدیی ارتش در مرحله دشواری به سر می‌برد و درحال عقب نشینی است و این مسأله یک هشدار بسیار جدی درخصوص کاهش کارآمدی نیروهای ارتش اسرائیل است.

سفر میلی به سرزمین‌های اشغالی چند روز پس از اظهارات ژنرال تومیر پار فرمانده نیروی هوایی اسرائیل صورت می‌گیرد که افت کارآیی در ارتش این رژیم را به دنبال اعتراض ده‌ها افسر و نظامی این نیروها تأیید کرد و گفت که این افراد در اعتراض به اصلاح قانون قضایی دست به اعتراض و اعتصاب زدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار