ف گلپایگانی

اعتماد سید حسن نصرالله به موشک‌های حزب‌الله؛ تهدید استراتژیک برای رژیم صهیونیستی

درپی تهدید رژیم صهیونیستی از سوی دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنی به بازگرداندن آن به عصر حجر، منابع رسانه‌ای صهیونیستی از اعتماد سیدحسن نصرالله به قدرت مقاومت به عنوان تهدید راهبردی برای رژیم اسرائیل تعبیر کرده‌اند.
کد خبر : 7644
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۷
اعتماد سید حسن نصرالله به موشک‌های حزب‌الله؛ تهدید استراتژیک برای رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی همچنان به تحلیل و اظهار نظر درباره سخنان دوشنبه شب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پرداخته و در این باره تاکید کرده‌اند: افزایش اعتماد به نفس نصرالله مشکل اصلی است.

این رسانه‌ها در این باره اعلام کرده‌اند که اعتماد سید حسن نصرالله به موشک‌های نقطه زن در حال افزایش است و این مساله یک موازنه ارعاب و تهدیدی استراتژیک است که رژیم صهیونیستی باید به آن توجه کند.

«حزی سیمانتوف» کارشناس امور عرب در شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: حزب الله ۱۷۰ هزار موشک و راکت از جمله موشک‌های نقطه زن دارد که می‌تواند به جبهه داخلی اسرائیل آسیب جدی و قابل توجهی وارد کند.

سیمانتوف افزود: سید حسن نصرالله درباره جنگ موشک‌های نقطه زنی صحبت می‌کند که می‌توانند به هر نقطه‌ای حتی رآکتور دیمونا برسند و اسرائیل را به عصر حجر بازگردانند.

«امیر آویوی» افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: سید حسن نصرالله در مورد چند موضوع مهم صحبت کرد که شنیدن آنها مهم است، از جمله اینکه «ارتش اسرائیل از سال ۲۰۰۶ وارد موضع دفاعی شده است». به این معنی که از دیدگاه وی، توانمندی‌های تهاجمی ارتش ما به اندازه کافی قوی نیست.

وی افزود: سید حسن نصرالله تهدید کرد که «ممکن است صدها موشک نقطه زن توسط حزب‌الله با اطمینان بیش از حد به پایگاه‌های نیروی هوایی، منطقه امنیتی «کریاه» در تل آویو و نیروگاه‌های برق شلیک شود». ما باید این مساله را مورد توجه قرار دهیم.

سخنان سید حسن نصرالله درباره قدرت و توان موشکی حزب الله بازتاب گسترده ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته و آنان را هراسناک کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با بازتاب سخنان دبیر کل حزب الله تمرکز خود را به روی این جمله سید نصرالله معطوف کرده‌اند که گفت: در صورت حمله به لبنان، این “اسرائیل” است که به عصر حجر بازمی‌گردد.

وی در این سخنان که به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی ۳۳ روزه حزب الله بر اسرائیل انجام گرفت، افزود: ️در صورت آغاز جنگ با محور مقاومت، چیزی به اسم “اسرائیل” باقی نخواهد ماند.

سید نصرالله گفت: دشمن از مرحله تهاجم گذر کرده و از نقطه‌ای که صاحب ابتکار بود، به مرحله‌ای رسیده که در موقعیت دفاعی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش “اسرائیل” امروز در بدترین وضعیت خود در مقایسه با گذشته قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار