افزایش رضایت عمومی دست دشمنان را خالی می‌کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان دولت و مجلس باید تمام عزم خود را بر حل مشکلات مردم بگذارند، گفت: هرچقدر که رضایت عمومی بیشتر شود دست دشمن خالی‌تر و هر چه قدر کاهش یابد امکان یارگیری استکبار جهانی افزایش می‌یابد.

کد خبر : 718
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
افزایش رضایت عمومی دست دشمنان را خالی می‌کند

به گزارش کاتنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، با اشاره به سالروز راهپیمایی مردمی ۹ دی سال ۸۸ بیان کرد: ملت ما با درک صحیح از شرایط سیاسی جامعه در هر مقطعی چنان حضور پیدا می‌کنند که نقشه‌های از پیش طراحی شده دشمن خنثی می‌شود.

وی ابراز داشت: قبل از انتخابات سال ۸۸ چندین نفر از سران ملی مذهبی و برخی آقازاده با سفر به آمریکا و دیدار و هم اندیشی با سران اپوزیسیون جلسه تشکیل دادند که نتیجه آن دو کلید واژه دروغ و تقلب بود که در داخل کشور هم برخی افراد خواسته یا ناخواسته آن را تایید کردند.

وی گفت: برخی از افراد که پیش از انقلاب همیشه در کنار امام راحل بودند با سکوت یا همراهی با فتنه گران به هیزم اغتشاشات افزوده و به تردید و تشویق مردم برای حضور در خیابان کمک کردند که نتیجه آن هشت ماه جنگ شهری و هزینه‌های بالای آن برای توسعه کشور بود.

وی تصریح کرد: وجود رهبر جامع الشرایط، آگاه و مقاوم به همراه حضور حماسی مردم در ۹ دی از عوامل مهمی بود که فتنه سال ۸۸ را ابتر گذاشت، مقام معظم رهبری در این حوادث جور سکوت خواص را نیز به تنهایی با دوش کشیدند و در این مسیر استقامت بخرج دادند.

ذوالنوری با بیان اینکه کشته‌سازی از محورهای مهم براندازان برای جریحه دار کردن احساسات مردم و کشاندن پای آنها به خیابان بود، ابراز داشت: قتل ندا آقاسلطان از اقدامات ضد انقلاب برای تحریک مردم بود که در فتنه اخیر نیز تکرار شد.

وی ابراز داشت: اتاق‌های فکر ضدانقلاب و فتنه در حوادث اخیر نیز بسیار تلاش کردند مردم را به سمت پادگان‌ها و برخی نقاط حساس شهری بکشند تا نظام مجبور به تیراندازی شود.

ذوالنوری با بیان اینکه مردم با گوشت و خون مشکلات تورم، مسکن، معیشت، بیکاری و اقتصاد را لمس می‌کنند، گفت: مردم از آنجایی که به اصل نظام اسلامی معتقد هستند و همچنین درک درستی از عمق خطر آشوب و فتنه‌ دارند در حوادث اخیر با آشوبگران همراه نشدند.

وی اقدامات مشترک تروئیکای اروپایی به همراه برخی کشورها مانند کانادا را از عوامل مهم در نوسانات نرخ ارز یاد کرد و گفت: با شکست فتنه اخیر این کشورها به این نتیجه رسیدند که نباید اجازه دهند ثبات و آرامش به ایران بازگردد که اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون حقوق زن سازمان ملل و اتهام ارسال پهباد و موشک به روسیه در همین راستا زمینه چینی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با وجود اینکه از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند بخاطر خشونت و قتل توسط اراذل و اوباش، اهانت به مقدسات و آتش زدن مساجد، حسینیه‌ها و قرآن، فاش شدن ارتباط اغتشاشگران با منافقان و بر ملا شدن دروغ‌های آنها در مورد کشته سازی‌ها، پشت سر ضد انقلاب قرار نگرفتند.

وی ادامه داد: دشمن از ابتدای انقلاب با تحریم اقتصادی، بایکوت نظامی، فعال سازی گروهک‌های ضد انقلاب، جنگ تحمیلی، برنامه‌های براندازی خاموش، آشوب و اغتشاش تلاش کرده انقلاب را زمین گیر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار