ف گلپایگانی

نافرمانی‌ها، ساعت آموزشی خلبان‌های رژیم صهیونیستی را کاهش داد

سرپیچی مربیان از خدمت، طول دوره‌های آموزشی خلبان‌های بالگرد رژیم صهیونیستی را کاهش داد
کد خبر : 6888
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
نافرمانی‌ها، ساعت آموزشی خلبان‌های رژیم صهیونیستی را کاهش داد

۱۸ مربی از مجموع ۴۰ مربی پرواز در اعتراض به تصویب لایحه تغییرات قضایی از خدمت خودداری کرده‌اند و انتظار می‌رود در روزهای آینده شمار دیگری از مربیان نیز به این اعتراضات بپیوندند.

روزنامه «هاآرتص» نیز در این باره نوشت: پس از نافرمانی حدود ۵۰ درصد مربیان آموزش پرواز، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مجبور شده است طول دوره‌های آموزشی خلبان‌های بالگرد را کاهش دهد.

این روزنامه اضافه کرد: کاهش ساعت پروازهای آموزشی در راستای متناسب سازی آموزش‌ها با تعداد مربیان است.

هاآرتص افزود: از زمان آغاز تلاش کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب لایحه تغییرات قضایی، شمار مربیان آموزشی در بیشتر مراحل آموزشی نیروی هوایی کاهش داشته است و این نگرانی در نیروی هوایی وجود دارد که مهارت مربیانی که از خدمت سرپیچی می‌کنند، کاهش یابد.

براساس گزارش این روزنامه صهیونیستی، ۸۳۰ افسر ذخیره نیروی هوایی از جمله ۲۶۰ خلبان هواپیمای جنگی تاکنون نافرمانی خود از خدمت را اعلام کرده‌اند.

«هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش در بازدید از پایگاه هوایی «تل نوف» گفته بود که درخواست‌ها برای نافرمانی به ارتش آسیب می‌زند.

کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ۲ مردادماه با حمایت نمایندگان خود در کنست (پارلمان)، پیش نویس قانون “لغو برهان معقولیت” در چارچوب لایحه تغییرات قضایی را تصویب کرد.

کابینه نتانیاهو با تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» به دنبال آن بود که جلوی نظر دیوان عالی رژیم صهیونیستی را درباره مصوبات و انتصابات خود بگیرد و در نهایت این قانون را در کنست به تصویب رساند. این قانون جلوی دیوان عالی این رژیم برای لغو تصمیمات یا انتصابات کابینه را که آن را «فاقد معقولیت» می‌داند، خواهد گرفت.

تصویب این لایحه نخستین گام در مسیر کاهش اختیارات دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی است. با توجه به تصویب این لایحه، دیگر دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی حق ندارد تصمیمات کابینه رژیم صهیونیستی و وزرای آن را به بهانه معقول نبودن لغو کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار