ف گلپایگانی

باد شدید در راه تهران/ برخی استان‌های کشور بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی خبر داد.
کد خبر : 6582
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
باد شدید در راه تهران/ برخی استان‌های کشور بارانی می‌شود

«کبری رفیعی» به تشریح وضعیت جوی و آب‌ و هوای امروز جمعه ۳۰ تیرماه پرداخت و گفت: امروز بارش باران در استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: بیشترین بارش‌ها در استان اردبیل و نیمه شرقی آذربایجان شرقی رخ می‌دهد و همین شرایط جوی با شدت کمتری فردا درنیمه شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی انتظار می‌رود.

وی گفت: روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در مناطقی از ارتفاعات البرز مرکزی و آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته رفیعی، طی دو روز آینده در بخش‌هایی از جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب شرق استان فارس بارش‌های رگباری در ساعات بعد از ظهر را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: طی پنج روز آینده در شرق و شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

رفیعی افزود: امروز آب‌های خلیج فارس و شنبه ویکشنبه آب‌های دریای عمان به ویژه مناطق شرقی مواج و متلاطم می‌شود.

وی آسمان تهران را برای امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و احتمال گردوخاک اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای پایتخت ۳۹ درحه خواهد شد و کمینه نیز به ۲۷ درجه رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار