اسلامی:

پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای نماد خودباوری است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای نماد خودباوری ملی است که در آن متخصصان ما پیشروی در مرزهای دانش را محقق کردند.

کد خبر : 5092
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای نماد خودباوری است

محمد اسلامی روز پنجشنبه در یادواره سرداران و ۶۰ شهید مهندسی و پدافندغیرعامل فراجا در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج(ع)‌ سازمان عقیدتی و سیاسی انتظامی در قم بیان کرد: در حوزه انرژی اتمی که من در آن سربازی می‌کنم و در روزهای اخیر مورد تفقد رهبرمعظم انقلاب قرار گرفت، بحث خودباوری و شکستن مرزهای دانش و پیشروی خارق العاده و دسترسی به دانش و فناوری‌هایی است که کشورهای پیشرفته با استفاده از همه امکانات خود به دنبال آن هستند؛ به خوبی نمایان است.

وی افزود: متخصصان ما در صنعت هسته‌ای با وجود همه توطئه‌های دشمنان و تهدیدهایی که می‌کنند، جسورانه کارهایی را انجام داده و می‌دهند که در مرز دانش است و ایران را در میان کشورهای صاحب نام این عرصه قرار داده‌ است.

اسلامی با اشاره به استفاده مردم از دستاوردهای صنعت هسته‌ای، ادامه داد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب باید این دستاوردها بیش‌ازپیش به مردم معرفی کرد تا از آثار آن آگاه شوند، همچنین تلاش می‌کنیم در این مسیر رفاه مردم را هرچه بیشتر محقق کنیم.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به این که با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی هرکس ایران را دوست دارد و اقتدار ایران را می‌خواهد باید از صنعت هسته‌ای حمایت کند، گفت: متخصصان صنعت هسته‌ای با تلاش شبانه روزی، پیشرفت‌های روز افزون کشور در این صنعت را دنبال می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که توفیق شهادت جلوه عینی سعادت بشری است، افزود: زمانی این سعادت قسمت انسان می‌شود که ایمان انسان به بلوغ رسیده باشد و ایمان زمانی به بلوغ می‌رسد که انسان مسیر طاعت الهی را برگزیند و ویژگی برجسته شهدای ما همین اطاعت از خداوند متعال است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان برای از بین بردن نظام اسلامی با استفاده از همه ابزارهای خود از هیچ تلاشی دریغ نکرد، اما حضور مردم با ایمان ما در صحنه همه معادلات دشمن را به هم زد.

اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت بخش فنی و مهندسی فراجا برای تامین امنیت و اقتدار کشور گفت: ایثار و رشادتی که نیروهای فنی و مهندسی برای تامین امنیت کشور انجام داده و می‌دهند بسیارارزشمند است که این موضوع نشان دهنده ایمان ایشان به کاری است که انجام می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار