ف گلپایگانی

پلیس ضمن هوشمندی باید توامان مهربان و قاطع باشد

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به لزوم هوشمندی نیروهای انتظامی گفت: این هوشمندی در نیروهای مسلح باید باشد که کجا مهربان و کجا قاطع باشد و این روحیه باید در نیروهای مسلح و به خصوص پلیس وجود داشته باشد.

کد خبر : 5088
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
پلیس ضمن هوشمندی باید توامان مهربان و قاطع باشد

سردار احمدرضا رادان عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در مجتمع فرهنگی عمار قم افزود:‌ امروز پلیس در جمهوری اسلامی ایران جایگاه خوبی را بین مردم و مسئولان پیدا کرده‌است.

وی ابراز داشت: مدیر خدمتگزار باید آگاه باشد چه یادگاری برای مردمی که شایسته تکریم هستند به جا می‌گذارد و خدمت باید بی‌منت باشد تا مسوول در قیامت حسرت کارهای نکرده خود را نخورد و باید هر لباس خدمتی که در جمهوری اسلامی چه اداری، مجلس، لباس سربازی و لباس علم دنیا و آخرت است را از جنس خیر شاهد باشیم.

وی با اشاره به انتصاب فرمانده سابق نیروی انتظامی قم به فرماندهی پلیس خوزستان اظهار داشت: دشمنان به خوزستان طمع جدی دارند و خوزستان استانی است که دشمنان تلاش می‌کنند بین قومیت‌ها فاصله افکنی ایجاد کند.

رادان ادامه داد: باید فرمانده‌ای برای خوزستان انتخاب می‌شد که آن فضا را خوب بشناسد و اجرای ماموریت با اقتدار و توام با رحمت و مردم داری صورت گیرد و در نهایت سردار میرفیضی برای فرماندهی انتظامی خوزستان برگزیده شد.

وی گفت:‌ قم فضای معنوی بواسطه وجود حضرت معصومه(س) دارد و این استان فضای مسجد مقدس جمکران را داشته و یادگاری چون شهید زین الدین‌ها و خداکرم‌ها و یادبود ۱۹ دی به عنوان‌ بها خون و قیام را در خود دارد.

وی بیان کرد: قم آغوش خود را برای ترویج دین و میلیون‌ها زائر از ایران و تمام نقاط جهان باز کرده است و خدمت در قم با این ویژگی‌ها خدمت برجسته، شورآفرین و در خور ستایش خداوند است و هر کسی که در قم به خدمتگذاری به مردم و زائران مشغول باشد باید خدا را شکر کند.

رادان افزود: برخی استان ها برای ما خیلی مهم و برخی خیلی مهم تر هستند و قم جزو استان های خیلی مهم است.

وی اطهار داشت: فرمانده جدید انتظامی قم نسبت به‌ این‌ استان شناخت دارد چون پیش از این در قم خدمت کرده و سطوح مختلف مدیریت انتظامی را طی کرده است و کوله باری از تجربه و شناخت نسبت به جغرافیا و سلایق مختلف قم را دارد.

رادان تاکید کرد: در استان و شهر قم سلایق مختلف دارد و به برکت وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و حوزه های علمیه مردمی از سرتاسر کشور در قم حضور دارند.

وی اظهار داشت: فرمانده پلیس قم ضمن تعامل با همه دستگاه ها وطیفه دارد استان و شهر قم را در برابر کسانی که نسبت به حقوق مردم تعرض می‌کند ناامن کرده و برای تکریم خانواده شهدا و جانبازان تلاش کند و معیشت پرسنل لحظه‌ای از دهنش دور نشود

شاهچراغی:‌در فرماندهی انتظامی قم توفیقات خوبی داشتیم

استاندار قم نیز در این آیین از خدمات فرمانده سابق انتظامی قم تقدیر کرد و گفت: سردار میرفیضی به خوبی در منصب خود به قم خدمت کرد و حضور وی شرایطی فراهم کرد که در این استان علیرغم تلاش‌های دشمن مشکل امنیتی خاصی نداشته باشیم.

سید محمد تقی شاهچراغی افزود: در نیروی انتظامی استان قم توفیقات خوبی داشتیم و امیدواریم سردار میرفیضی در خوزستان که استان شهداست موفق باشد.

وی ابراز داشت: امید است تغییر و تحول در فرماندهی انتظامی استان قم نیازمندی‌هایی که برای پلیس احصا شده توسط فرمانده جدید پیگیری شود و آن خدمتی که در شأن مردم است انجام شود.

رحیمیمان: نیروی انتظامی در خط مقدم تقابل با جنگ ترکیبی است

تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این آیین گفت: سپاسگزار خدمات نیروی انتظامی در سراسر کشور هستیم که در موقعیت حساس کنونی مسوولیت حفظ امنیت را در نظام جمهوری اسلامی بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان افزود: در طول تاریخ بشریت روزگاری مثل امروز نداشتیم که تقابل و جنگ تمام عیار بین جبهه حق و باطل وجود داشته باشد و هیچ گاه دشمنی ها سازماندهی شده با ابعاد مختلف برای نابودی جبهه حق که اکنون شاهدیم وجود نداشته است.

وی ادامه داد: جبهه حق و اسلام‌ ناب هیچ‌گاه مانند زمان کنونی در دنیا ندرخشیده است و توطئه‌ها به خود دشمنان بازگشت و منشا اقتدار جبهه حق شد.

رحیمیان افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم تقابل با جنگ ترکیبی دشمن در نظام اسلامی قرار دارد و در دشوارترین شرایط دشمن عزم خود را جزم کرده که پایه ها و بنیادهای اساسی نظام یعنی ارزش ها و اعتقادات ما را از بین ببرد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی با درایت، برنامه ریزی و استحکام نقش خود را ایفا می کند اما این نیرو در مقابل دشمنان و فریب خوردگان قرار دارد و سختی ها و شهادت ها را تحمل می کند و از چارچوب معیارها تجاوز نمی کند.

در این آیین سردار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی استان قم معرفی و از خدمات سردار سیدمحمود میرفیضی تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار