شهروندان قمی از پارک خودرو در حاشیه رودخانه قمرود پرهیز کنند

مدیرکل مدیریت بحران قم با اشاره به بارندگی در شهر قم و احتمال وقوع سیلاب در رودخانه قمرود گفت: شهروندان و زائران از هرگونه تردد و پارک خودرو در حاشیه این رودخانه خودداری کنند.

کد خبر : 4926
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
شهروندان قمی از پارک خودرو در حاشیه رودخانه قمرود پرهیز کنند

محسن اوروجی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بارندگی در شهر قم هم اکنون تمام شده، و این موج بارش به سمت شرق استان ادامه پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان امشب احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در سطح شهر وجود دارد گفت: بلوار شهید سلیمانی در بستر رودخانه قمرود باز است، ولی به رانندگان هشدار داده‌ایم، خودروهای پارک شده در این مسیر را به مکان دیگری انتقال دهند تا در صورت سیلاب، غافلگیر نشویم.

مدیرکل مدیریت بحران قم همچنین وقوع سیلاب در قمرود را محتمل دانست و تاکید کرد: از هرگونه تردد در حاشیه رودخانه، پارک خودرو و اتراق خودداری شود.

براثر وقوع بارش باران که از عصر امروز در قم آغاز شد، برخی معابر شهری دچار آبگرفتگی شده که مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.

همچنین سیلاب در برخی از مناطق روستایی استان قم از جمله دستجرد و روستای صرم و رودخانه خورآباد قم گزارش شده است.

مسیر رودخانه قمرود قم از اوائل دهه ۸۰ برای آمد و شد خودروها و کاهش ترافیک هسته مرکزی قم مهیا شد و به صورت بلوار در ۲ مسیر حدود هشت کیلومتری به صورت رفت و برگشت درآمده است.

وقوع سیل ۱۱ فروردین سال ۱۳۸۸ در بستر رودخانه قمرود که جان چهار نفر را گرفت، باعث شد از آن زمان مسئولان شهری قم به بارش‌های شدید باران در منطقه بالادست این شهر و جلوگیری از خطر احتمالی در مسیر رودخانه قمرود حساسیت بیشتری داشته باشند و با پیش بینی وقوع سیلاب، به سرعت اقدام به تخلیه رودخانه از مسافر و خودرو کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار