ف گلپایگانی

گزارش خاندوزی از جزییات اقتصادی سفر رئیس‌جمهور به سوریه

وزیر امور اقتصادی و دارایی، سفر رئیس‌جمهور به سوریه را آغازگر اتفاقات خوب اقتصادی دانست و گفت: در دیدارهای خوبی که با وزیر اقتصاد، وزیر مالیه و رئیس بانک مرکزی داشتم توافق شد برخی موانع مالی، بیمه‌ای و گمرکی صادرکنندگان و شرکت‌های ایرانی به سوریه برداشته شود.
کد خبر : 4073
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۲۸
گزارش خاندوزی از جزییات اقتصادی سفر رئیس‌جمهور به سوریه

سید احسان خاندوزی که به همراه هیات همراه عالی رتبه سیاسی و اقتصادی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سوریه به سر می‌برد درباره جزییات اقتصادی سفر رئیس‌جمهور، گفت: این نخستین سفر یک مقام عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران پس از ۱۲ سال به سوریه از زمان شروع جنگ تجزیه‌طلبان و پیروزی جریان مقاومت بود. سفر رئیس‌جمهور به سوریه شروع چند اتفاق اقتصادی خوب است که به نظر می‌رسد دوره جدید اقتصادی را رقم خواهد زد.

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم ادامه داد: جدای از تفاهم‌نامه‌ای که در حضور روسای جمهوری ایران و سوریه به امضا رسید در دیدارهای خوبی که با وزیر اقتصاد، وزیر مالیه و رئیس بانک مرکزی داشتم توافق شد برخی موانع مالی، بیمه‌ای و گمرکی صادرکنندگان و شرکت‌های ایرانی به سوریه برداشته شود.

خاندوزی افزود: توافقات خوبی صورت گرفت و اصرار کردیم این توافقات مکتوب شود تا بلافاصله بعد از بازگشت رئیس‌جمهور رسمی و اجرایی شود تا راه را برای شرکتهای ایرانی و به ویژه شرکتهای دانش بنیان باز کنیم تا در دوره تعاملات اقتصادی از این ظرفیت‌ منطقه ای برای رشد صادرات کشورمان استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار