آیت الله رئیسی: اتحاد اقوام همواره باطل کننده نیرنگ دشمن بوده است

رئیس جمهور در دیدار صمیمی با سران عشایر خوزستان گفت: اتحاد و انسجام میان اقوام، شیوخ و طایفه های خوزستان همواره باطل کننده نیرنگ دشمن بوده و این اتحاد و همبستگی باید استمرار و تقویت شود.

کد خبر : 3908
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
آیت الله رئیسی: اتحاد اقوام همواره باطل کننده نیرنگ دشمن بوده است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این دیدار که پنجشنبه در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد با بیان اینکه خوزستان دین خود را ادا کرده است افزود: امروز باید همه کشور به ویژه مسوولان نسبت به این استان و مردم با وفای آن ادای دین کنیم.

آیت الله رییسی اشتغال را اولویت خوزستان دانست و گفت: استفاده از نیروی بومی در همه بخش ها بر غیربومی اولویت دارد و شرکت های مستقر در این استان باید بهره گیری از جوانان خوزستان را اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به عبور خوزستان از تنش آبی تابستان گذشته افزود: خوشبختانه با مدیریت خوب انجام شده از این تنش که می توانست استان را به صورت جدی تحت تاثیر قرار دهد، عبور کردیم.

رییس جمهور تغییر شرایط و حل مشکل های انباشته خوزستان را نیاز به حرکت جهادی دانست و ادامه داد: اتحاد و انسجام میان اقوام، شیوخ و طایفه های خوزستان همواره باطل کننده نیرنگ دشمن بوده و این اتحاد و همبستگی باید استمرار و تقویت شود.

آیت الله رییسی گفت: مهم‌ترین افتخار بنده نوکری برای مردم است و برای گره گشایی از مشکل خوزستان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

شیوخ عشایر: همه حول انقلاب متحد هستیم

سران عشایر خوزستان در دیداری صمیمی با آیت الله سید ابراهیم رییسی ضمن تاکید بر وحدت همه اقوام بر تلاش دولت انقلابی برای گره گشایی از مشکل خوزستان تاکید کردند.

علما، سران قبایل و عشایر خوزستان نیز در این دیدار به به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

علمای اعلام، سران قبایل و شیوخ عشایر خوزستان در این دیدار صمیمی تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان اقوام ایران اسلامی را مذبوحانه دانستند و بر اتحاد همه اقوام و طوایف خوزستان حول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تاکید کردند.

آمار بالای بیکاری در روستاها، عقب ماندگی های جدی اهواز از نظر فاضلاب، ضرورت بهره گیری شرکت های بزرگ صنعتی از نیروهای بومی، انتقاد از بروکراسی اداری برای پرداخت وام ازدواج، انتقاد از عمل نکردن بیمه ها به خسارت های تحمیلی به کشاورزان و دامداران، نیاز جدی مسکن در استان و همچنین تکمیل آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی از جمله موضوع های مطرح شده در این نشست بود.

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح پنجشنبه همراه با اعضای هیات دولت از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد و در بدو ورود به فرودگاه دزفول از سوی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از نخبگان استان خوزستان و سران عشایر برای استقبال از رئیس جمهور حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار