امام جمعه قم مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم ، با صدور پیامی مردم را به حضوری باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

کد خبر : 3588
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
امام جمعه قم مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

در این پیام آمده‌است:‌“روز جهانی قدس” که یادگار بی نظیر حضرت امام خمینی رضوان الله علیه در دفاع از حق مسلم ملت مظلوم فلسطین است، در طول سالهای گذشته و همواره در پرتو رهنمودهای حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و همراهی مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی چنان پایه ریزی شد که بحمدلله تبدیل به نماد اتحاد ملل مسلمان و حتی آزادی خواهان غیر مسلمان علیه ظلم ستمگران جهانی و غاصبان کودک کش گردید و هر ساله بر عظمت و گسترش آن افزوده می شود.

آیت الله سید محمد سعیدی در این پیام بیان کرده‌است:‌امسال نیز در شرایطی که خوی ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی بروز و ظهور مجدد یافته و به ساحت مقدس مسجد الاقصی بی حرمتی روا داشته اند و از طرفی ضعف درونی برخاسته از پایه ریزی حرام و مردود آن رژیم بیش از گذشته هویدا گشته است، شرکت گسترده ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم انقلابی قم مقدس و لبیک به تدابیر خردمندانه مقام معظم رهبری، مسیر ظلم ستیزی و حذف کامل رژیم صهیونیستی و رد پاهای استکبار خونخوار از منطقه غرب آسیا را مهیاتر از قبل خواهد کرد. ان شاء الله.

پیام حاکیست:‌ بنابراین اینجانب از عموم مردم مسلمان جهت شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت می کنم و امیدوارم این حرکت مردمی که در راستای اندیشه مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام و مورد رضایت ولی نعمتمان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است، مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته و باعث شادی روح شهدای آزاده جهان اسلام به ویژه شهید سلیمانی عزیز گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار