آیت الله سبحانی:

مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشته باشند

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی از مردم ایران اسلامی دعوت کرد که به همراه دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه داشته باشند.

کد خبر : 3573
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشته باشند

به گزارش کاتنا، در این پیام آمده‌ است:‌ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف حضرت امام (قدس سره) روز قدس نامگذاری شده‌ است و هدف از این نامگذاری این است که مسلمانان جهان همگان به کمک مظلومان فلسطینی برخیزند و نابودی نظام غاصب صهیونیسم را از خداوند متعال درخواست کنند.

پیام حاکیست:‌از هموطنان عزیز روزه دار درخواست می‌شود با دیگر کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند و وحدت جامعه اسلامی در آزادی قدس به منصه ظهور برسانند.

**********************************************

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه نیز با صدور بیانیه ای ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از حقوق ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن رژیم غاصب اسراییل، از عموم طلاب و روحانیون عزیز و مردم همیشه در صحنه و مومن ایران اسلامی،درخواست کرده که قوی‌تر از گذشته با حضور خود در راهپیمایی باشکوه روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و در راستای نیل مردم مظلوم فلسطین به آرمان آزادی قدس شریف از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

*********************************************

استاندار قم نیز با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس آورده است:‌ روز قدس، روز حیات اسلام، تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است. روزی که خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، لرزه بر پیکره صهیونیسم بین الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف و تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می دهد. این نامگذاری هوشمندانه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی(ره)، مساله فلسطین را در یادها زنده نگه داشته و همه ساله خون تازه ای را در رگ های مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت جاری می سازد.

سید محمد تقی شاهچراغی دراین پیام بیان کرده‌است:‌بدون شک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، آحاد مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی استان قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی و پرشور تر از همیشه ، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار