«نقش رسانه‌های نظام سلطه در سانسور روز جهانی قدس» بررسی می‌شود

نشست تخصصی «نقش رسانه‌های نظام سلطه در سانسور روز جهانی قدس» با حضور جمعی از کارشناسان در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

کد خبر : 3564
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۱۷
«نقش رسانه‌های نظام سلطه در سانسور روز جهانی قدس» بررسی می‌شود

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شد تا فرصتی برای همه آزادی‌خواهان دنیا باشد تا یکصدا شعار اشغالگری اسرائیل را فریاد زده و خواستار آزادی قدس شریف باشند.
همزمان با روز قدس، نشست تخصصی با موضوع «نقش رسانه‌های نظام سلطه در سانسور روز جهانی قدس» با حضور چهار تن از کارشناسان برجسته رسانه‌ای و موضوع فلسطین به همت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
در این جلسه، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه، احمدرضا روح‌زاد مدیر خبر خبرگزاری قدس، مهدی عزیزی مدیر مسئول موسسه رسانه‌ای نگاه نو و هادی میرزاابوطالب مدیرعامل موسسه رسانه‌ای المحور حضور داشته و ابعاد مختلف موضوع سانسور رسانه‌ای روز جهانی قدس را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.
در طول سالیان اخیر، بازنمایی‌های رسانه‌ای غربی در موضوع قدس آمیخته به جهت‌دهی‌های اشتباه است تا اذهان جهانیان از اشغالگری، ظلم اسرائیلی‌ها علیه مردم فلسطین و کودک‌کشی‌های آنها منحرف شده و موضوعات دیگری پررنگ شود.
این نشست تخصصی روز پنجشنبه (۲۴ فروردین) ساعت ۱۰ با هدف افشای سانسورهای رسانه‌ای در موضوع قدس به ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
همچنین با توجه به تهمیدات صورت گرفته، این نشست به صورت زنده از بستر اسکای روم و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرا پخش می‌شود. نشانی اینستاگرام فرهنگسرای رسانه Farhangsararesaneh است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار