محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در قم اعلام شد

رئیس پلیس راه استان قم گفت: برای روز سیزدهم فروردین محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده است که برخی از آن ها قطعی است و برخی دیگر در صورت لزوم اجرا می شود.

کد خبر : 3234
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۲۶
محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در قم اعلام شد

سرهنگ مختار پناهی اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه باری چون کامیون،‌کامیونت و تریلی در تمامی محورهای مواصلاتی استان به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در مورد مسیر پردیسان به ورجان در شهرستان کهک نیز گفت: پیش بینی کرده ایم در صورتی که ترافیک در این محور سنگین شود از ساعت هفت صبح تا ۱۲ مسیر پردیسان به ورجان یکطرفه شود.

وی ادامه داد: در صورت لزوم و اگر ترافیک برگشت به سمت قم نیز سنگین شود از ساعت ۱۳ الی ۲۴ مسیر ورجان به پردیسان یکطرفه خواهد شد و مسیر جایگزین محور کهک به معدن ونارچ خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان قم اظهار داشت: با توجه به این که در موج برگشت مسافران به شهرهای خود قرار داریم ترافیک اکنون در اکثر محورهای استان قم سنگین گزارش شده است.

وی به مردم توصیه کرد بازگشت خود را به ساعت های پایانی روز سیزدهم فروردین موکول نکنند تا در جاده ها شاهد ترافیک سنگینی نباشیم.

پناهی با اشاره به این که برای امروز ۱۲ فروردین تاکنون حادثه ترافیکی شدیدی در محورهای مواصلاتی قم گزارش نشده است گفت: رانندگان رعایت فاصله طولی را در نظر داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار