استاندار قم:

موضوع مسکن ویلایی در قم، باید تا حدود دو هفته دیگر تعیین تکلیف شود

استاندار قم با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های استان بحث مسکن است، بیان کرد: موضوع مسکن ویلایی در قم نیز باید تا حدود دو هفته آینده تعیین تکلیف شود و مردم بدانند در چه مناطقی از استان زمین با قابلیت ساخت خانه ویلایی وجود دارد.

کد خبر : 3231
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۲۲
موضوع مسکن ویلایی در قم، باید تا حدود دو هفته دیگر تعیین تکلیف شود

به گزارش کاتنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشستی با مدیران بخش عمرانی استان، پیرامون برنامه‌های استان برای تحقق شعار سال و پیگیری پروژه‌های سفر دوم رئیس جمهور به قم که در سالن جلسات امام جواد(ع)استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و سختی‌ها، قدم‌های خوبی برای آبادانی روز افزون کشور و استان برداشته شد گفت: آثار برخی از این حرکت‌ها را در سال گذشته دیدیم و نتایج برخی دیگر از اقدامات نیز در سال جدید و سال‌های پیش‌رو مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان می‌توانند از ظرفیت‌های ملی برای تقویت زیرساخت‌های قم استفاده کنند، خاطرنشان کرد: همچنین باید برنامه‌ریزی دقیقی برای حل مسائل و نیازهای ضروری قم انجام شود.

شاهچراغی با بیان اینکه جهت‌گیری‌ها در سال ۱۴۰۲ در حوزه عمرانی باید در راستای رشد تولید باشد، تصریح کرد: متاسفانه در شهر قم در حوزه مسائل خدماتی وضعیت در حد و اندازه قم نیست.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه کمبود تخت‌های مسافرتی در قم داریم، یادآور شد: عقب‌ماندگی‌های بسیاری در قم وجود دارد که تمام آن‌ها قابل حل شدن است.

وی همچنین افزود: با توجه به حساسیت‌ های موجود در سال ۱۴۰۲، هیچ‌گونه ایجاد نارضایتی برای مردم قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

شاهچراغی با بیان اینکه در بحث اشتغال کارگاه‌های روستایی ارزش بسیاری دارند، اظهار داشت: باید در سال ۱۴۰۲ تمام مشکلات آب، برق و گاز روستاهای قم رفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار