نتیجه پیگیری مسئولان در حوزه سرمایه گذاری باید ملموس باشد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مردم باید نتیجه پیگیری‌های مسئولان را برای رشد ، توسعه و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مناطق خود احساس کنند.

کد خبر : 2945
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
نتیجه پیگیری مسئولان در حوزه سرمایه گذاری باید ملموس باشد

سیداحسان خاندوزی عصر جمعه در دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نور مفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان اظهار داشت: مجموعه‌ای مانند هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس که بزرگترین سهام‌دار بورس است و خود برای پتروشیمی گلستان پیشگام شده، می تواند در بخش‌های دیگر هم سرمایه‌گذارانی را جذب کند.

وی بیان کرد: البته اهلیت داشتن ،تعهد و توانمند بودن سرمایه‌گذار نیز مساله مهمی است که مسوولان و متولیان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در موضوع جزیره آشوراده نیز باید شرکت‌های بزرگ و توانمندی وارد شوند که بتواند جذابیت‌های برای جذب توریست و گردشگر در این منطقه ایجاد کنند.

خاندوزی گفت: شرکت بزرگی باید سایت گردشگری آشوراده را اجرا کند که با شرایط و ضوابط محیط زیستی سازگاری داشته باشد.

جزیره آشوراده که تمام سال میزبان انواع پرندگان بومی و مهاجر است در سال ۵۴ جزو نخستین مناطق زیست کره جهان معرفی و ثبت شد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان نیز گفت: متاسفانه مسایلی که در کشور دیده می‌شود، با مطالبی که رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید بیان می‌کنند، در تضاد است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در این دیدار بیان کرد: تنها چیزی که اقتصاد و وضعیت اقتصادی این روزهای مردم‌ را نجات می‌دهد، رونق تولید است.

آیت‌الله نور مفیدی یادآور شد: مساله رونق تولید مورد تاکید رهبر معظم انقلاب با آنچه در واردات دیده می‌شود تا حدودی در تضاد است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرچند خیلی‌ها با توجه به شرایط موجود ناامید هستند، اما من با توجه به‌ برقراری روابط ایران با کشورهای همسایه همچون عربستان که چندی پیش توافقنامه همکاری بین ایران و آن کشور به امضا رسید، به حل خیلی مسایل امیدوارم و انتظار دارم مردم نیز برای تحقق اثرات این روابط و توافقنامه‌ها نیز صبوری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار