پویش نذرخون فاطمی در قم تا ششم دی ماه ادامه دارد

مدیرکل انتقال خون استان قم گفت: پویش «نذر خون فاطمی» که از ۱۷ آذرماه در استان قم آغاز شده است تا ششم دی ماه آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر : 278
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
پویش نذرخون فاطمی در قم تا ششم دی ماه ادامه دارد

به گزارش کاتنا، مرتضی نوریان اظهار داشت: این پویش همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در استان قم در حال اجراست و هدف اصلی از اجرای آن، مراجعه بیشتر مردم در فصل سرما به مراکز انتقال خون برای اهدا است.

وی از هم استانی های قمی که شرایط اهدای خون را دارند خواست ضمن شرکت در پویش نذر خون فاطمی خون خود را نذر سلامتی بیماران نیازمند کنند.

وی با اشاره به این که نیاز به خون نیازی دائمی برای مراکز درمانی است گفت: اداره کل انتقال خون استان قم هم اکنون نیازمند خون همه گروه های خونی است و از مردم ایثارگر استان خواستاریم به کار اهدای خداپسندانه خون اقدام کنند.

نوریان با اشاره به این که میزان مشارکت بانوان قمی در امر اهدای خون نسبت به مردان کمتر است گفت: از تمامی بانوان استان دعوت می‌کنیم با پیوستن به پویش نذر خون فاطمی و اهدای خون در ترویج این فرهنگ نجات بخش در بین اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود فعال باشند.

وی بیان کرد: متقاضیان اهدای خون می توانند همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ به مرکز ثابت اهدای خون واقع در بلوار ۱۵ خرداد مراجعه کنند. این مرکز در روزهای یک شنبه و سه شنبه تا ساعت ۱۸ پذیرای اهدا کنندگان خواهد بود.

وی یادآور شد: مرکز اهدای خون حضرت روح الله(ره)، واقع در میدان روح الله نیز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ آماده دریافت خون اهداکنندگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار