ف گلپایگانی

بارش باران و برف در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل خزر و نیمه غربی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل غربی خزر و نیمه غربی کشور و بارش برف در ارتفاعات مناطق سردسیر خبر داد.
کد خبر : 2504
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۵۳
بارش باران و برف در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل خزر و نیمه غربی کشور

امین حسین نقشینه اظهار داشت: امروز برای نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات نقاط سردسیر نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای نیمه شمالی فارس و بوشهر نیز رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا بارش در شمال غرب و غرب کشور کاسته می‌شود و بارش در مرکز شمال غرب و سواحل دریای خزر تداوم خواهد داشت.

به گفته نقشینه، روز شنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق و شمال شرق وجود دارد و در بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور به صورت پراکنده خواهد بود.

وی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه آسمان بیشتر مناطق کشور را صاف و آفتابی پیش‌بینی کرد و گفت: اواخر وقت دوشنبه برای شمال غرب بارش پراکنده رخ می‌دهد.

نقشینه با بیان اینکه طی دو روز آینده خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: برای تهران امروز، امشب و فردا در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.

کارشناس هواشناسی بیشینه دمای امروز پایتخت را ۱۷ درجه و فردا ۱۶ درجه اعلام کرد و گفت: برای شنبه یکشنبه و دوشنبه نیز روند افزایش دما پیش‌بینی شده است و کمینه دمای مهرآباد امروز به ۱۲ درجه رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار