آیات حسینی بوشهری و مقتدایی شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت را تسلیت گفتند

آیات سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین و مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی جداگانه شهادت حسن مختارزاده طلبه بسیجی مدافع امنیت را تسلیت گفتند.

کد خبر : 201
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
آیات حسینی بوشهری و مقتدایی شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت را تسلیت گفتند

به گزارش کاتنا از مرکز خبر حوزه ، دراین پیام آیت الله حسینی بوشهری آمده است:جهاد و شهادت، فرهنگی ریشه‌دار در حوزه‌های علمیه است. طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری و در حالت کما بود، سرانجام به فیض شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست.

دربخش دیگری از این پیام آمده است: ثمره مجاهدت، شهادت است وکسانی که مکتب اسلام و جمهوری اسلامی را از مال و جان خود با ارزش‌تر می‌دانند و حاضرند «بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ» در راه خدا مجاهدت کنند به مقام شهادت نائل خواهند آمد.

پیام حاکیست: اینجانب شهادت این طلبه بسیجی مدافع امنیت را به خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز علوّ درجات و برای خانواده محترمش، صبر و اجر مسئلت دارم.

آیت الله مقتدایی نیز در پیام خود آورده است: شهادت مظلومانه و غرور آفرین سرباز ولایت و مدافع سرافراز امنیت، طلبه بسیجی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین مختارزاده، که نشانه عمق باور ایمانی جوانان این سرزمین و زبونی و قساوت و دریدگی دشمنان عظمت و تمامیت ارضی ایران سرافراز است، را خدمت مقام معظم رهبری دام ظله، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه و همه مردم عزیز و به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید والامقام تسلیت و تبریک عرض نموده و علو درجات را برای مجاهدانی که خالصانه و شجاعانه، امنیت و آرامش را برای جامعه ما به ارمغان آورده اند از خداوند متعال خواستارم.

پیام حاکیست: از متولیان امر و مسئولان قضایی کشور انتظار داریم تا در اسرع وقت با صلابت و جدیت آمران و مباشران این جنایت را شناسایی و در محضر ملت شریف ایران به اشد مجازات برسانند.

حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم که به صورت خودجوش از سال ۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران نیز فعالیت داشت، در ماموریت آرام‌سازی اغتشاشات تهران مصدوم شد و پس از ۲۲ روز بستری در کما عصر روز جمعه ۱۸ آذرماه به فیض شهادت نائل آمد.

وی روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بود که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاش‌گران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

این شهید بسیجی متولد سال ۱۳۸۰، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین سپاه استان بود که برای جلوگیری از آسیب رساندن اغتشاش‌گران به اموال عمومی و حفظ امنیت مردم نقش پر رنگی داشته‌است، همچنین این شهید والامقام در ماه‌های گذشته برای تامین امنیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به صورت داوطلبانه فعالیت می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار