بازتاب خروش میلیونی ایرانیان در سطح جهان/۲۲ بهمن تجلی بخش اتحاد و انسجام ملی شد

حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت و آنها راهپیمایی۲۲ بهمن را تجلی بخش اتحاد و همبستگی، یکپارچگی ملی و وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی توصیف کردند.

کد خبر : 1831
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
بازتاب خروش میلیونی ایرانیان در سطح جهان/۲۲ بهمن تجلی بخش اتحاد و انسجام ملی شد

به گزارش کاتنا، پایگاه خبری «العهد» لبنان با اشاره به حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در راهپمیایی ۲۲ بهمن در تهران نوشت: راهپیمایی‌های گسترده به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و همه استان‌های ایران برگزار شد.

این راهپیمایی در بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهر ایران و ۳۸ هزار روستا در نقاط مختلف ایران برگزار شد و در تهران مردم از ۱۲ مسیر به سوی میدان آزادی راهپیمایی کردند.

العهد ادامه داد: در این راهپیمایی مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله آیت الله «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران دوشادوش مردم حرکت کردند و آیت ابراهیم رئیسی سخنران این مراسم بود که با قرائت قطعنامه پایان یافت.

پایگاه خبری «انصارالله یمن» نیز با اشاره به اینکه مردم ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیری داشتند، افزود: مردم ایران به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و همه استان‌های کشور به خیابان‌ها آمدند

نمایش گوشه ای از توانمندیهای بالای نظامی ایران

این پایگاه خبری با اشاره به اینکه در جریان این راهپیمایی میلیونی گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی ایران به نمایش درآمد، افزود: در جریان راهپیمایی گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در تهران موشک «عماد» به نمایش گذاشته شد.

پایگاه خبری انصارالله اضافه کرد: مراسم جشن و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به ویژه پس از شکست طرح‌ها و توطئه‌هایی که طی ماه‌های گذشته توسط غرب و از طریق ایجاد شورش‌های خیابانی و حمایت سیاسی و رسانه‌ای غرب از اغتشاشگران که امنیت داخلی و وحدت ملی ایران را هدف قرار داده بود اما در برابر آگاهی و هوشیاری و مقاومت و اتحاد ملت ایران و درایت رهبر فرزانه انقلاب شکست خورد، از ویژگی خاصی برخوردار بود.

شبکه خبری «المنار» لبنان هم با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: جمهوری اسلامی ایران در این راهپیمایی در تهران، علاوه بر نفربر تاکتیکی و سایر تجهیزات دفاعی، موشک‌های بالستیک، پهپاد و یک موشک کروز را به نمایش گذاشت.

المنار افزود: موشک بالستیک عماد، پهپاد شاهد ۱۳۶، موشک کروز ضد کشتی، نفربر تاکتیکی «طوفان»، خودروی تاکتیکی «رعد» و پهپاد «مهاجر ۶» از جمله دستاوردهای نظامی ایران بود که در این راهپیمایی به نمایش گذاشته شد.

حضور دهه هشتادیها و دهه نودیها در راهپیماییِ تجدید پیمان

همچنین شبکه المسیره یمن با پخش تصاویری از حضور با شکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گزارش داد که ملت ایران بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و ادامه راه و تحقق اهداف انقلاب خود را نشان دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز نوشت: مراسم راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران از ساعت ۹ صبح امروز در تهران و سراسر ایران برگزار شد. جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امسال با کم شدن سایه کرونا از سر کشور در سراسر ایران، باشکوه‌تر از همیشه و با حضور نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی گرم‌تر از همیشه برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار