فرهاد دادبخش

مرتضوی: کارگران ستون فقرات تولید هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران ستون فقرات تولید هستند و تولید بستر استقلال اقتصادی و سیاسی را فراهم می کند.
کد خبر : 16981
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
مرتضوی: کارگران ستون فقرات تولید هستند

به گزارش کاتنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،”سید صولت مرتضوی” در مراسم تجلیل از کارگران خانواده بزرگ شهرداری که با حضور ” علی زاکانی” شهردار تهران برگزار شد، یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را گرامیداشت.
وی تاکید کرد: جایگاه،  برکت و وقار دستان کارگران  متفاوت از سایرین است تا جایی که پیامبر اعظم بر دستان کارگران بوسه زدند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگرانی که در راه تامین معاش خانواده تلاش می کنند همانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می کنند .
مرتضوی ضمن تمجید از تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت شهری گفت: اداره کلانشهری همانند تهران با جمعیتی ۱۰ میلیونی بسیار دشوار است که خدمات کارگران مجموعه شهرداری را نباید نادیده گرفت .
مرتضوی همچنین با اشاره شعار سال مبنی بر ” جهش تولید با مشارکت مردم” تصریح کرد: مسوولان و همه آحاد مردم و جامعه شریف کارگری باید عنایت ویژه ای به جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشند.
در این مراسم ” علی زاکانی” شهردار تهران ضمن تبریک هفته کارگر ، تلاش کارگران خدوم به ویژه در شهرداری را ارج نهاد.
وی افزود: کارگران اساس استقلال کشور هستند .
زاکانی تاکید کرد: پیوستگی عمیقی بین دولت انقلابی و مجموعه شهرداری برقرار است .
شهردار تهران خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی که در شهرداری تهران رقم خورده به پشتوانه دولت انقلابی است.
در این مراسم از کارگران برتر مجموعه شهرداری تجلیل شد .
همچنین با درخواست ” ابراهیم شهرکی” کارگر تلاشگر خدمات شهرداری از زاکانی شهردار تهران مبنی بر تبدیل وضعیت استخدام وی موافقت شد .
شهرکی پس از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام سخت از اسرائیل غاصب، هنگام کار و در نیمه شب واکنش جالب و متفاوتی داشت، که مورد توجه رسانه های گروهی قرار گرفت  و درخواست وی مورد موافقت شهردار تهران قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار