فوتسال جام ملت های آسیا

فرهاد دادبخش

شمسایی: با صعود به جام جهانی گام اول را برداشتیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: با صعود به جام جهانی، گام اول را برداشتیم.
کد خبر : 16591
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
شمسایی: با صعود به جام جهانی گام اول را برداشتیم

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از پیروزی ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدف‌مان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن بازی گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی افزود: در نیمه اول با توجه به شرایط، هدف‌مان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که به بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که کدامیک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خود نشان داده‌اند، اضافه کرد: من خلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست. چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی افزود: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خود نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها به هم نزدیک می‌شود.

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار