مهدیه بحرالعلوم

حماس: آتش‌بس دائم، کلید توافق با رژیم صهیونیستی است

سخنگوی حماس آتش‌بس دائم را کلید توافق با رژیم صهیونیستی دانست و گفت که بازگشت بدون قید و شرط آوارگان و خروج کامل نیروهای اسرائیل از نوار غزه، اولویت حماس در مذاکرات است.
کد خبر : 16178
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
حماس: آتش‌بس دائم، کلید توافق با رژیم صهیونیستی است

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  «عبد اللطيف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  تأکید کرد که «کلید هر توافق با رژیم صهیونیستی، آتش‌بس دائم است».
القانوع با اشاره به اینکه «بازگشت بدون قید و شرط آوارگان و خروج کامل نیروهای رژیم صهیونیستی از نوار غزه، اولویت ما در فرآیند مذاکرات است»، گفت که بدون تحقق چنین شروطی، هیچ توافقی حاصل نخواهد شد.
وی با بیان اینکه غزه پس از گذشت شش ماه، همچنان استوار است و شکست نخواهد خورد، ادامه داد: حجم تخریب و نابودی در نوار غزه، صرفا بیانگر نازیستی و فاشیستی بودن رژیم صهیونیستی است.
سخنگوی حماس با تأکید بر اینکه اسرائیل نخواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند، خاطر نشان کرد: تداوم جنگ برای کشتار جمعی، ایجاد قحطی و طولانی کردن مدت زمان جنگ، باعث نخواهد شد که رژیم صهیونیستی پیروز به نظر برسد یا اهداف خود را محقق کند.
القانوع با بیان اینکه میزان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه، وحشیانه و فاجعه‌بار بود، در پایان گفت: عملیات جست‌وجود از ۱۰ روز پیش، برای بیرون کشدن پیکر شهدا همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار