مهدیه بحرالعلوم

شهادت سه فرزند و تعدادی از اعضای خانواده اسماعیل هنیه

منابع فلسطینی از شهادت سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و همچنین سه تن از نوه‌های وی در جریان هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودرو در اردوگاه الشاطی غزه خبر داد.
کد خبر : 16160
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
شهادت سه فرزند و تعدادی از اعضای خانواده اسماعیل هنیه

به گزارش کاتنا و به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ منابع فلسطینی از شهادت سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و همچنین سه تن از نوه‌های وی در جریان هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودرو در اردوگاه الشاطی غزه خبر داد. این در حالی است که خبرگزاری فلسطینی الرساله هم در کانال تلگرامی‌اش نوشت: سه نوه اسماعیل هنیه به همراه پدرانشان حازم، امیر و محمد إسماعیل هنیه به شهادت رسیدند و بدین ترتیب شمار شهدای حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در اردوگاه الشاطئ به ۶ نفر رسیده است.

اسماعیل هنیه: خون فرزندان من رنگین‌تر از خون فرزندان فلسطین در غزه نیست
اسماعیل هنیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره در واکنش به شهادت شماری از فرزندان و نوه هایش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک دستگاه خودرو غیرنظامی گفت: من خدا را به خاطر این افتخاری که نصیب ما کرد و سه فرزند و شماری از نوه هایم به شهادت رسیدند، شکر می گویم. ما با این دردها و خون هاست که آمال و آینده و آزادی ملت مان ، آرمانمان و آزادی امت مان را رقم می زنیم.
فرزندان شهید من به شرافت زمان و مکان و عاقبت بخیری رسیدند. فرزندان من با فرزندان ملت فلسطین در نوار غزه و در کنار آنان باقی ماندند و غزه را ترک نکردند. همه فرزندان ملت فلسطین و خانواده های ساکنان غزه با قربانی کردن فرزندانشان و ریخته شدن خون هایشان بهای سنگینی دادند و من نیز یکی از آنان هستم.
اسماعیل هنیه افزود: خانواده ما حدود ۶۰ شهید داده است. نزدیک به شصت نفر از اعضای خانواده من به شهادت رسیدند و جایگاه خانواده من مانند همه ملت فلسطین است و هیچ فرقی میان آنان وجود ندارد. رژیم صهیونیستی تصور می کند با هدف قرار دادن فرزندان رهبران فلسطین و مقاومت‏، عزم و اراده ملت ما را خواهد شکست. ما به رژیم اشغالگر می گوییم که این خون ها فقط باعث ثبات و پایداری ما بر روی اصول و پایبندی ما به سرزمین مان خواهد شد. رژیم صیهیونیستی به هیچ یک از اهدافش نخواهد رسید و این قلعه سقوط نخواهد کرد. هدفی را که دشمن از طریق کشتار و تخریب و نسل کشی نتوانست محقق کند، هرگز در مذاکرات نیز نخواهد توانست محقق کند.
دشمن باید بداند در توهم است اگر تصور کند که با کشتار فرزندان من ، مواضعمان را تغییر خواهیم داد. خون فرزندان من رنگین تر و مهم تر از خون فرزندان شهید ملت فلسطین در غزه نیست و همه آنان فرزندان من هستند. خون فرزندان من فدای راه آزادی قدس و مسجد الاقصی باد. ما هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد و هرگز چیزی به نام شکست نخواهیم شناخت و به مسیر خود به سوی آزادی قدس و مسجد الاقصی به طور محکم ادامه خواهیم داد. تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر یورش و حمله به رفح، هیچ ترس و هراسی در مردم و مقاومت فلسطین ایجاد نمی کند.
ما تسلیم باج خواهی صهیونیست ها نخواهیم شد و ملت هایی که اسلام آورده اند، تسلیم نمی شوند. ما هرگز از مواضع مان عدول نخواهیم کرد و به هر میزان که هزینه و قربانی بدهیم کوتاه نخواهیم آمد.
ترور خانواده هنیه نتیجه همکاری چند سازمان صهیونیستی بود
کانال تلگرامی جنبش حماس به نقل از کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: ترور خانواده هنیه نتیجه همکاری میان مرکز فرماندهی ارتش در جنوب، نیروی هوایی و شاباک بود و به وسیله یک پهپاد انجام شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار