سردار رمضان شریف:

م.موسوی

رزمندگان فلسطینی برای مدت طولانی آماده جنگ هستند

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و روز قدس گفت: غزه زیر زمین که روزگار اسرائیل را سیاه کرده سالم و آماده به کار است و رزمندگان فلسطینی به مذاکره کنندگان خود اعلام کرده‌اند در مواضع شان محکم باشند چرا که آنان برای مدت‌های طولانی آماده جنگ هستند.
کد خبر : 15966
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
رزمندگان فلسطینی برای مدت طولانی آماده جنگ هستند

سردار رمضان شریف در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در قم بیان کرد: رزمندگانی که عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند یک‌هزار و ۷۵۰ نفر بودند، امروز کمتر از ۸۰۰ نفر آنان شهید شده‌اند، همچنین ۷۰ هزار نفر نیروی احتیاط داشتند که همه سالم در میدان هستند.

وی افزود: نحوه کمک به فلسطین و حمایت از آرمان قدس یک فرآیند حساب شده و دقیق است و بدون احساسی عمل کردن این فرآیند تا آزادی قدس شریف ادامه دارد، رژیم صهیونیستی از سر استیصال انتقام عملیات الاقصی را از سرداران ما می‌گیرد اما باید بداند هر بار که دست به این اقدام‌ها می‌زند، انگیزه ما بیشتر شده و شهادت طلبان‌ما در راه آزادی قدس متراکم‌تر می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز صحنه عزتمندی اسلام می‌باشد،‌ ۶ ماه است رزمندگان فلسطینی مردانه با نگاه ایمانی و قرآنی مقابل اسرائیل غاصب ایستادند و آن را شکست داده اند، صهیونیست‌ها آمار کشته‌های خود را اعلام نمی‌کنند،‌ ما در میدان، ترسو بودن صهیونیست‌ها را به چشم دیده‌ایم.

رمضان شریف گفت: در طول این مدت آنها هر روز تجهیزات نظامی خود را از دست داده‌اند، ما با جنگ آشنا هستیم و می‌دانیم اسراییلی‌ها چه روزگاری سخت و سیاهی در جنگ دارند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، بیان داشت: ۴۵ سال است که مردم ما در چنین روزی اجازه نمی‌دهند که مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود، هرسال در چنین روزی پرونده فلسطین ورق می‌خورد و این مساله برای نسل‌های آینده زنده می‌شود.

وی ادامه داد: راهبرد و نگاه امام راحل نسبت به موضوع فلسطین مانع گسترش رژیم صهیونیستی و شکل‌گیری جریان مقابله با آن شد؛‌ اسرائیل غاصب در جنگ ۶ روزه توانست اعراب را شکست دهد اما اکنون در جنگ طوفان الاقصی داستان به نحو دیگری است و آنها ۶ ماه است نتوانسته به اهداف خود برسند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز محور مقاومت شرایطی را فراهم کرده‌است که دشمن با همه توان نظامی و پشتیبانی نمی‌تواند ، اهداف خود را پیاده کند، طوفان الاقصی نشان داد قدرت اسرائیل غاصب فضاسازی رسانه‌ای بود، شاگردان سردار سلیمانی ابهت رژیم صهیونیستی را شکستند.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه شکست را به اسرائیل غاصب تحمیل کرد و شکست‌های رژیم صهیونیستی از آن موقع شروع شد، هم اینک نیز شاهد شکست آنها در جریان عملیات طوفان الاقصی هستیم.

وی افزود:‌ ۵۰۰ نفر از رزمندگان شرکت کننده در عملیات طوفان الاقصی حافظ کل قرآن و یک‌هزار و ۲۰۰ نفر دیگر هم حافظ جزءهایی از آن بودند، عمل آنان جهادی و انقلابی بود و اکنون رژیم صهیونیستی در همه عرصه‌ها از هم پاشیده‌است.

رمضان شریف گفت:‌ یکی از مهمترین دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی نشان دادن چهره واقعی صهیونیست‌ها به افکار عمومی بود، اکنون ماهیت این رژیم و پشتیبانان آن برای مردم جهان عیان شده‌است.

وی افزود: صهیونیست‌ها حدود ۳۵ هزار نفر را که اکثر آنان زنان و کودکان بودند به شهادت رساندند و ۸۰ هزار نفر را مجروح کردند اما به هیچ کدام از اهداف از پیش تعیین شده خود نرسیدند.

وی تاکید کرد: نگاه امامین انقلاب به مساله فلسطین امروز جهانی و درستی این نگاه برای همه مردم مشخص شده‌است، ۵۰۰ هزار نفر فقط در لندن علیه صهیونیست‌ها شعار دادند، این پیامد عملیات فداکارانه طوفان الاقصی بود.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و روز قدس گفت: امروز شرایطی پیش آمده که نه تنها صهیونیست‌ها بلکه آمریکایی‌ها هم در افکار عمومی منفور شده‌اند، در روزهای اخیر آمریکایی‌ها هم به صهیونیست‌ها سلاح می‌دهند و هم از آسمان در غزه غذا می‌فرستند، چون افکار عمومی جهان علیه آنان بسیج شده‌است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره روشنگری در موضوع فلسطین را در دستور کار خود دارد، افزود: قدرت افکار عمومی از خیلی از تسلیحات بیشتر است و انقلاب اسلامی در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین همیشه پیشگام می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار