م.موسوی

تشییع پیکر مطهر شهید محسن صداقت بر دوش راهپیمایان روز قدس در قم

پیکر پاک و مطهر شهید محسن صداقت از شهدای حادثه حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران در دمشق روز جمعه بر بردوش راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر مقدس قم تشییع شد.
کد خبر : 15960
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
تشییع پیکر مطهر شهید محسن صداقت بر دوش راهپیمایان روز قدس در قم

جمع کثیری از مردم مومن، انقلابی و متدین قم در نخستین لحظه‌های راهپیمایی روز قدس با اجتماع در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)  با پیکر مطهر شهید صداقت وداع کردند.

در این آیین باشکوه پس از تلاوت آیه‌هایی چند از کلام‌ الله مجید، و اجرای سرود دانش‌آموزی، زنان، مردان و جوانان شرکت‌کننده با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی همچنین پرچم‌های فلسطین، محور مقاومت و تصاویر امام راحل ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای راه قدس و با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس اوج خشم و انزجار خود را از اقدامات مذبوحانه و جنایت‌های شنیع مزدوران استکبار جهانی علیه مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

پیکر مطهر این شهید راه قدس ، در میان فریادهای لبیک یا حسین(ع) و الله اکبر راهپیمایان ، به طرف مصلای قدس تشییع و نماز بر پیکر شهید صداقت از سوی آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم اقامه شد.

پیکر این شهید مدافع حرم همچنین بعد از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی حرم کریمه اهل بیت، در مقبره شهدای حرم مطهر حضرت معصومه (س)‌آرام خواهد گرفت.

رژیم ددمنش صهیونیستی سیزدهم فروردین‌ماه جاری و مصادف با بیست‌ویکم ماه رمضان و روز شهادت حضرت علی‌(ع) در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرارداد.

سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج نفر از همراهان آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، علی آقابابایی، سیدعلی صالحی روزبهانی و محسن صداقت در این حادثه به شهادت رسیدند.

شهید محسن صداقت متولد ۱۳۶۵ از مهندسان پدافند هوایی سپاه پاسداران و از شهیدان قمی این حادثه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار