مهدیه بحرالعلوم

ادامه جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های نوار غزه

نیرو‌های رژیم اشغالگر همچنان به ارتکاب جنایات خود علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ادامه می‌دهند و سیاست محاصره و گرسنه نگه داشتن افراد داخل آن‌ها باعث افزایش شمار شهدا شده است.
کد خبر : 15816
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
ادامه جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های نوار غزه

به گزارش کاتنا و به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ نیرو‌های رژیم اشغالگر همچنان به ارتکاب جنایات خود علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ادامه می‌دهند و سیاست محاصره و گرسنه نگه داشتن افراد داخل آن‌ها باعث افزایش شمار شهدا شده است.
این هم یکی دیگر از صحنه‌های جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه است. نظامیان اشغالگر به نابود کردن هر موجود زنده در نوار غزه ادامه می‌دهند. در این تصویر صحنه شلیک کردن تک تیرانداز‌های رژیم اشغالگر به یک زخمی فلسطینی در تقاطع حمید نزدیک بیمارستان الشفاء دیده می‌شود. اسرائیل به رغم همه ویرانی‌هایی که در نوار غزه به وجود آورده است، همچنان بر حملات خود به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در نوار غزه اصرار می‌کند. ارتش رژیم اشغالگر می‌گوید همچنان به عملیات در اطراف بیمارستان الشفاء ادامه می‌دهد و بهانه آنها نیز این است که نیرو‌های مقاومت در داخل بیمارستان حضور دارند و برخی از سران حماس نیز در مناطق اطراف بیمارستان فعالیت می‌کنند.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد نیرو‌های این رژیم همچنان به عملیات خود در اطراف بیمارستان الشفاء ادامه می‌دهند و به انهدام آنچه آن را زیرساخت‌های تروریستی نامید ادامه می‌دهند. جنایات رژیم اشغالگر در بیمارستان الشفاء و اطراف آن وارد دومین هفته می‌شود. این جنایات در بیمارستان الامل و بیمارستان ناصر در خان یونس نیز انجام می‌شود.
نیرو‌های اشغالگر بیمارستان‌ها را به میدان جنگ تبدیل کرده و همه قوانین انسانی را در آنجا نقض کرده اند. آمار‌های دولتی در غزه حاکی از آن است که نیرو‌های اشغالگر بیش از دویست تن از مهاجران را در داخل بیمارستان الشفاء به قتل رسانده اند و حدود دو هزار تن دیگر را از آنجا منتقل کرده اند و صد‌ها نفر دیگر نیز هدف شکنجه قرار می‌گیرند یا هنگام بازجویی کشته می‌شوند.
محاصره بیمارستان‌ها و اجرای سیاست گرسنه نگه داشتن مهاجران و زخمی‌های موجود در این بیمارستان‌ها باعث شده است افرادی که بر اثر گرسنگی شهید می‌شوند نیز به آمار شهدای اقدامات ویرانگر اشغالگران که تلاش‌های بین المللی نتوانسته است آن‌ها را متوقف کند، افزوده شود.

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۷۸۲ نفر
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبر فوری گزارش داد: وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد شمار قربانیان تهاجم اسرائیل به نوار غزه از هفتم اکتبر به ۳۲ هزار و ۷۸۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۵ هزار و ۲۹۸ نفر افزایش یافت.
این وزارتخانه افزود: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هشت کشتار دسته جمعی شدند که در آن ۷۷ نفر به شهادت رسیدند و ۱۰۸ نفر زخمی شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار