مصدومیت ۵۹۷ نفر در حوادث شهری و جاده ای قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی اورژانس ۱۱۵ قم تا پایان روز دوم فروردین ماه، ۵۹۷ نفر در حوادث شهری و جاده ای قم مصدوم شدند.

کد خبر : 15639
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
مصدومیت ۵۹۷ نفر در حوادث شهری و جاده ای قم

به گزارش پایگاه خبری کار تلاش تولید و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، عزت الله بهزادی نیا روز جمعه در گفت و گویی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان دوم فروردین ماه امسال، ۶ هزار و ۸۸۳ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم ثبت شده است افزود: از این تعداد، ۲ هزار و ۷۱۶ مورد منجربه ماموریت شهری و جاده ای شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ماموریت های اورژانس قم در این مدت ۴۵۴ مورد ماموریت مربوط به تصادف های شهری و جاده ای است که کارکنان اورژانس به ۳۳۲ ماموریت تصادف شهری و ۱۲۲ مورد هم به تصادف های جاده ای اعزام شدند.

وی گفت در این حوادث ۵۹۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۱۶ نفر در حوادث جاده ای و ۱۷۳ نفر هم در حوادث شهری به مراکز درمانی منتقل و بقیه نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم ادامه داد: در این مدت همچنین بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم یک بار پرواز داشت که در این ماموریت ۴ نفر را به بیمارستان منتقل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار