فرهاد دادبخش

هلاکت یک افسر رژیم صهیونیستی در نوار غزه

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل امروز (سه شنبه) از به هلاکت رسیدن یک افسر خود در جریان درگیری های شدید با نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.
کد خبر : 15602
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
هلاکت یک افسر رژیم صهیونیستی در نوار غزه

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا، ارتش اسرائیل اذعان کرد که در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین «سپاستین ایون» فرمانده ۵۱ ساله گردان ۴۰۱ ارتش این رژیم به هلاکت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی بدون اینکه جزئیات بیشتری درباره درگیری بین نظامیان این رژیم و نیروهای مقاومت فلسطینی ارائه دهد اشاره کرد که سپاستین ایون در جریان نبردهایی که در شمال نوار غزه رخ داد کشته شد.

بر اساس تحلیل‌های کارشناسان شبکه ۱۲ اسرائیل به نظر می‌رسد که فرمانده گردان ۴۰۱ ارتش این رژیم در جریان یورش به بیمارستان شفا در غزه که در آن ۲ نظامی و افسر ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند به هلاکت رسیده است.

پیشتر نیز دیروز (دوشنبه) ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل از به هلاکت رسیدن «ماتان وینوگردوف» گروهبان ۲۰ ساله گردان ۹۳۲ تیپ ناحال خبر داد و افزود که وی در جریان حمله به بیمارستان شفا در شهر غزه کشته شده است.

بر اساس اعترافات ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تا امروز (سه شنبه)، ۵۹۲ افسر و نظامی این رژیم در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده اند که ۲۵۱ نفر آنها پس از حمله زمینی به غزه که از ۲۷ اکتبر گذشته آغاز شد، کشته شده اند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد دیروز (دوشنبه) بار دیگر به طور وحشیانه به بیمارستان شفا در غزه یورش بردند و ضمن به شهادت رساندن «فایق المبحوح» مسئول هماهنگ کننده ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، ۸۰ نفر از جمله تعدادی خبرنگار را اسیر کردند.

رسانه های صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار