برگزیدگان مسابقات سراسری معارفی قرآن در قم تجلیل شدند

آیین اختتامیه چهل‌وپنجمین دوره مسابقه‌های سراسری معارفی قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه روز سه‌شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی و با تجلیل از برگزیدگان در قم برگزار شد.

کد خبر : 1547
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
برگزیدگان مسابقات سراسری معارفی قرآن در قم تجلیل شدند

به گزارش کاتنا، آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه و از ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان ملی و استانی در سالن همایش‌های مجتمع امامزاده سید علی(ع) برگزار شد و با اهدای جوایز به نفرات برتر، از تلاش آنها در رشته‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

بر این اساس و در بخش خواهران، رشته تفسیر، صبا صادقی از کرمانشاه، زهرا نصیریان از فارس، نسرین مهدوی از اصفهان، منصوره معینی از فارس و رضوان محمدی از اصفهان، حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.
در رشته نهج‌البلاغه نیز جایزه نفرات برتر به ترتیب به مریم شکرانی کوشکی از اصفهان، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، تقوا داوودی از تهران، ناهید شفیعی دستگردی از اصفهان و اطهره قاضی‌زاده احسایی از کرمان تعلق گرفت.
اولیاء خان بابایی از گیلان، هانیه فیروزآبادی از کرمانشاه، مریم رفیعی از اصفهان، هناء دشتی از ایلام و اعظم مددخانی از قم نیز نفرات برتر رشته صحیفه سجادیه بودند.

در بخش برادران و در رشته تفسیر، پنج جایزه نخست به علی صدوقی از لرستان، مهدی ربیعی لاکمه سری از گیلان، علی اصغر رستمی درونکلا از مازندران، محمد عباسی از قم و احمد برزگر از تهران اهدا شد.
نفرات برگزیده رشته نهج البلاغه نیز سید محمد مجتبی صفایی از بوشهر، علی سوخکی از فارس، غلامحسین فاتحی از چهارمحال و بختیاری، رحیم عنایت‌زاده از اصفهان و ابراهیم مسجدی از فارس بودند.
همچنین جایزه نخست رشته صحیفه سجادیه نیز به آقایان مسعود غفاری فینی از اصفهان، سجاد حبیبی از قم، هاشم وحیدیان از خراسان رضوی، علیرضا جاوید از آذربایجان شرقی و مرتضی خرمی از مازندران تعلق گرفت.

چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای نخستین بار و به صورت مستقل به میزبانی استان قم برگزار شد و ۷۴ نفر از سراسر کشور در دو بخش خواهران و برادران و در سه رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار