ف گلپایگانی

روزانه یک میلیون تراکنش برای خرید از کالابرگ انجام می‌شود

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۳۰ برابر شدن استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ (یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی) از زمان اجرای آن خبر داد.
کد خبر : 15233
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
روزانه یک میلیون تراکنش برای خرید از کالابرگ انجام می‌شود

علیرضا عسگریان در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت:‌ افرادی که عضو طرح کالابرگ نیستند می‌توانند طبق روال گذشته در سایت حمایت وزارت کار اعتراض خود را ثبت کنند البته دهک‌بندی‌ها فعلا و تا پایان اجرای این طرح سه‌ماهه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر نخواهد کرد.

عسگریان درباره احتمال تمدید اجرای طرح فجرانه گفت: این طرح سه‌ماهه بود که تا ۱۷ اردیبهشت سال بعد ادامه دارد اما تمدید آن به تامین بودجه مشروط است. به نظر می‌آید در فروردین یا اوایل اردیبهشت درباره تداوم آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون وزیر کار افزود: دولت به طور دقیق به دنبال آن است که ابتدا منابع این طرح تعیین و تامین شود و سپس درباره اجرا یا تمدید آن تصمیم خواهد گرفت.

وی گفت: با کنار گذاشتن شرط خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان برای بهره‌مندی از یارانه مضاعف، استفاده مردم نسبت به قبل ۳۰ برابر افزایش یافت به طوری که اکنون روزانه یک میلیون تراکنش برای خرید از کالابرگ انجام می‌شود.

وی گفت: قرار نیست نان به طرح کالابرگ اضافه شود چراکه یارانه بزرگی به آرد و نان داده می‌شود.

عسگریان به فروشگاه‌هایی که در عرضه کالاها با کالابرگ تخلفاتی مرتکب می‌شوند هشدار داد که دسترسی آنها به این طرح قطع خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار