عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود

مهدیه بحرالعلوم

عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد و گفت: پرداختی حقوق کارگران هم معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن‌ها در طول سال خواهد بود.
کد خبر : 13869
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود
به گزارش کاتنا و به نقل از  مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» امروز چهارشنبه پس از جلسه هیئت وزیران و در حیاط دولت درباره عیدی بازنشستگان، کارگران و کارمندان در پایان امسال به خبرنگاران گفت: طبق قانون، عیدی کارگران مشخص است که دقیقاً چه میزان پرداخت می‌شود و امیدواریم تا پایان بهمن‌‌ یا اوایل اسفندماه این عیدی پرداخت شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن کارگر که به مدت ۱۲ ماه در طول سال کار کرده است، عیدی به وی از سوی کارفرما پرداخت می‌شود.
مرتضوی درباره میزان عیدی بازنشستگان و کارمندان تصریح کرد: عیدی بازنشستگان و کارمندان طبق مصوبه‌ای که هیئت وزیران داشت، ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به هر بازنشسته یا کارمند خواهد بود. البته با داشتن همسر ۷۰۰ هزار تومان و هر فرزند، ۳۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد.
وی درباره زمان وازیر عیدی بازنشستگان و کارمندان خاطرنشان کرد: تأمین منابع در این‌باره انجام شده و ابتدا حقوق بازنشستگان و کارمندان پرداخت می‌شود و ان‌شا‌الله تا اوایل اسفندماه عیدی بازنشستگان و کارمندان نیز به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار