ف گلپایگانی

تداوم تظاهرات خانواده اسیران اسرائیلی مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

منابع خبری صهیونیستی سه شنبه شب از تداوم تجمع خانواده های اسرای صهیونیست در مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو خبر داده است.
کد خبر : 13795
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
تداوم تظاهرات خانواده اسیران اسرائیلی مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره افزود: پسران و دختران خانواده اسیران اسرائیلی و فعالان خواهان آزادی این اسرا، جاده بیگن در برابر وزارت جنگ اسرائیل در “کریا” در تل آویو را بستند.

این اقدام در اعتراض به کمپینی انجام می‌شود که خانواده اسیران اسرائیلی اعلام کردند برای ضربه زدن به وجهه آنها و در مخالفت برای دستیابی به توافق برای تبادل اسرا جریان یافته بود.

اعتراض خانواده اسیران اسرائیلی ساعاتی پس از آن انجام می شود که به نظر می رسد بار دیگر مقامات صهیونیست در طرح ابتکاری برای تبادل اسرا با حماس کارشکنی کنند.

روزنامه «یدیعوت آحارنوت» چاپ سرزمین‌های اشغالی در این باره نوشت: مقامات بلندپایه اسرائیل اعلام کردند که حماس شرایط غیرممکنی را تدوین کرده و پاسخ به آن منفی است.

این مقامات مدعی شدند: در ظاهر، حماس به چارچوب کار برای تبادل اسرا جواب مثبت گفته است، اما شرایط غیرممکنی را ایجاد کرده است.

مقامات صهیونیست افزوند: در هر صورت، اسرائیل هرگز جنگ را متوقف نخواهد کرد و در سایه شرایط غیرممکن، پاسخ حماس درواقع شبیه به پاسخی منفی خواهد بود.

این گمانه‌زنی‌ها همزمان با آن صورت می‌گیرد که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر اعلام کرد که مذاکرات پیشرفت داشته است.

وی با بیان این که نمی تواند جزییات مذاکرات تبادل اسرای جنگ غزه را فاش کند، در عین حال گفت که مذاکرات پیشرفت داشته است.

وی گفت: با توجه به حساسیت مرحله مذاکرات، نمی‌توان اکنون وارد جزییات پاسخ جنبش حماس شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار