ف گلپایگانی

خیز «بنی گانتس» برای سرنگونی نتانیاهو با کمک اعضای حزب لیکود

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنی گانتس» رهبر اپوزیسیون و رییس حزب «اتحاد» تلاش کرده است با بهره گیری از کمک برخی اعضای حزب «لیکود»، «بنیامین نتانیاهو» رییس این حزب و نخست وزیر کنونی رژیم اشغالگر را سرنگون کند.
کد خبر : 13768
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
خیز «بنی گانتس» برای سرنگونی نتانیاهو با کمک اعضای حزب لیکود

این رادیو تاکید کرد که نمایندگانی از گانتس اخیرا تماس هایی را با اعضای حزب لیکود در کابینه و پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) برای تبلیغ جایگزین کردن شخص دیگری با نتانیاهو در کنست برقرار کرده اند.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر اضافه کرد که به اعضای لیکود گفته شده است در صورتی که موفق به سلب رای اعتماد «سازنده» از نتانیاهو در کنست شوند، آینده سیاسی شان در حزب «اتحاد» در نظر گرفته می‌شود.

براساس طرح مذکور، بنیامین نتانیاهو از نخست وزیری برکنار و نامزد دیگری از حزب لیکود به رهبری وی، به نخست وزیری می رسد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد: نزدیکان گانتس بدون مطالبه به قدرت رسیدن وی، نام دو نامزد از حزب لیکود را برای پست نخست وزیری پیشنهاد و از اشاره به نام آنها خودداری کرده اند.

این رادیو خاطرنشان کرد: طرح اصلی آن است که یک نامزد مورد توافق برای مدت مشخصی به قدرت برسد و متعهد شود در آینده برای ریاست حزب لیکود نامزد نشود.

به گفته رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی، گانتس از واکنش به گزارش مذکور خودداری کرده است.

در ماه‌های اخیر، درخواست هایی برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در سرزمین های اشغالی مطرح شده اما نتانیاهو با برگزاری انتخابات در زمان جنگ مخالفت کرده است.

نتانیاهو با انتقادهای مکرر افکار عمومی صهیونیست ها و شماری از سیاستمداران این رژیم، حتی در داخل کابینه جنگ تحت ریاست خود مواجه است که غالب این انتقادها به ناکامی وی در مدیریت بحران اسرای صهیونیست در غزه، به نتیجه نرسیدن تلاش ها برای آزادی آنها و همچنین متهم شدن کابینه وی به شکست در تعامل با عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین برمی گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار