ف گلپایگانی

نگرانی و هشدار وزیر افراطی امنیت داخلی بی بی درباره عملیات شمشیر قدس۲ در سرزمین‌های اشغالی

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که چهره‌ای افراطی است، سه شنبه شب اعتراف کرد که کارشناسان نسبت به سناریو جنگ حارس الاسوار۲ (نگهبان دیوارهای۲) یا شمشیر قدس فلسطینی‌ها، هشدار می دهند.
کد خبر : 1361
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
نگرانی و هشدار وزیر افراطی امنیت داخلی بی بی درباره عملیات شمشیر قدس۲ در سرزمین‌های اشغالی

یه گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، بن گویر این سخنان را امشب در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با “یعقوب شبتای” رئیس پلیس رژیم صهیونیستی بیان کرده است.

وی گفت: در همه حالات، دیده ام که خطری بزرگ امنیت ملی اسرائیل را تهدید می کند که مهم ترین آن سناریویی است که از اکثر کارشناسان شنیدم و آن این است که نبرد نگهبان دیوراهای۲ (حارس الاسوار۲) در آستانه وقوع است.

بن گویر گفت:باید پلیس و نیروهای مرزبانی را تقویت کرده و گارد ملی تشکیل دهیم تا مانع از تکرار این سناریو شویم.

میکی لیوی رئیس پیشین کنست زمانی که بن گویر داشت از بازیابی نیروی پلیس و بهبود حقوق اعضا و افسران پلیس سخن می گفت، سخنان وی را قطع کرد و خطاب به وزیر امنیت داخلی کنونی کابینه نتانیاهو گفت: شما اسرائیل را در معرض خطر قرار داده‌اید.

در مقابل بن گویر نیز در جواب لیوی گفت: شما باعث شدید که عملیات نگهبانان دیوار (شمشیر قدس) به وجود آید و علیه فلسطینی‌ها که از آنها به تروریست تعبیر می کرد، شکست بخورید.

لیوی در پاسخ به وی گفت: این مسأله مربوط به دوران نتانیاهو و ریاست شبتای است، پس از آن میکی لیوی بلافاصله اتاق کنفرانس را ترک کرد و رفت.

شبتای نیز در این کنفرانس گفت که ما اکنون نیاز به تقویت قدرت پلیس برای مقابله با هر سناریوی احتمالی داریم.

عملیات «نگهبان دیوارها» نامی است که رژیم صهیونیستی به عملیات نظامی تقابل با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه میان ۱۰ تا ۲۱ می ۲۰۲۱ (۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) و در بحبوحه عملیات «شمشیر قدس» اطلاق کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار