مهدی آل کثیر

رئیس کل دادگستری لرستان؛ کمیته رصد مدیران در دادگستری استان تشکیل شد

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: باید از هرگونه اقدامی که موجب خدشه دار شدن نگاه مردم شود خودداری کرد که در این راستا کمیته رصد مدیران در دادگستری استان تشکیل شده و بنای این کمیته در درجه اول بر نصیحت است.
کد خبر : 12712
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش کاتنا، حجت الاسلام سعید شهواری امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری لرستان در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه افرادی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در عرصه انتخابات مشارکت می کنند مسوولیت خطیری برعهده دارند، اظهار داشت: مدیران از اقدامات شائبه برانگیز در جانبداری از نامزدهای انتخاباتی پرهیز کنند چراکه منجر به دلسردی مردم و کاهش مشارکت خواهد شد.

وی با اشاره به چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت مدنظر مقام معظم رهبری افزود: براساس این چهار راهبرد، کمیته هایی برای مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات تشکیل شده چرا که انتخابات نماد مردم سالاری دینی بوده و دارای اهمیت بسیاری است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه امام راحل مجلس شورای اسلامی را عصاره فضایل ملت می‌دانستند بیان کرد: مجلس به تعبیر مقام معظم رهبری ریل گذاری کننده اهداف جمهوری اسلامی در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

حجت الاسلام شهواری عنوان کرد: حدود ۴۵ سال از عمر نظام می گذرد و امر اداره کشور بر محور شریعت به خود مردم واگذار شده است و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود در تمامی امور از جمله همه پرسی نظام، تعیین ولی فقیه و رهبر، ریل گذاری در ابعاد و شئون مختلف زندگی مردم، انتخاب رییس جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی نمود دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب برای ثابت کردن حقانیت خود، تمامی امور را به دست مردم سپرده است ادامه داد: در همین راستا باید تلاش مجموعه مدیران در بخش های مختلف اجرایی و قضایی معطوف به انتخاباتی با مشارکت حداکثری و سالم باشد.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: پرهیز از نگاه سلیقه‌ای و حزبی در انتخابات پیش رو برای برگزار کنندگان، لازم و ضروری است و اینگونه اقدامات از هیچ دست اندرکاری قابل پذیرش نخواهد بود چراکه به نگاه مردم آسیب خواهد زد.

حجت الاسلام شهواری افزود: باید از هرگونه اقدامی که موجب خدشه دار شدن نگاه مردم شود خودداری کرد که در این راستا کمیته رصد مدیران در دادگستری استان تشکیل شده و بنای این کمیته در درجه اول بر نصیحت است.

حجت الاسلام شهواری در خصوص جرایم کارکنان و مدیران در ایام انتخابات عنوان کرد: فعالیت و یا تبلیغات انتخاباتی و استفاده از مقام، موقعیت، امکانات و اموال دولتی توسط کارکنان و مدیران، از مهمترین جرایمی است که باید از آنها پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف همگی مسوولان نظام برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری و سالم است بیان کرد: دستور یا تحریک کارکنان برای فعالیت انتخاباتی به نفع یا ضرر نامزدی خاص از سوی کارکنان جرم است و دادگستری خود را موظف می داند از آرای مردم به عنوان حق الناس دفاع کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار