مدیرکل تعزیرات قم:

متخلفان بازار قم ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به طرح تشدید نظارت بر بازار، گفت: طی سه ماه گذشته متخلفان حوزه بازار قم ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند که در مقایسه با تابستان امسال ۴۸ درصد افزایش داشته است.

کد خبر : 12572
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
متخلفان بازار قم ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال جریمه شدند

تقی حسام روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در تابستان امسال در مجموع یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی برای متخلفان بازار قم در سه حوزه کالا و خدمات، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز صادر شده بود.

وی بیان داشت: از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه سال جاری بیش از پنج هزار و ۷۰۰ پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به رسیدگی به بیش از سه هزار پرونده در فصل تابستان، اضافه کرد: میزان رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در فصل پاییز نسبت به تابستان سال جاری ۸۰ درصد رشد در ورودی پرونده و افزایش نظارت‌ها را حاکی است.

حسام همچنین با اشاره به بازرسی گشت‌های سیار تصریح کرد: در فصل پاییز امسال با یک هزار و ۷۳۰ مورد بازرسی شاهد رشد ۱۲۷ درصدی بودیم و تعداد پرونده‌های تشکیل شده نیز در این مدت بیش از ۱۴۰ درصد افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار، اظهار داشت: در قالب این طرح واحدهای صنفی متخلف بدون اغماض پلمب، تا ۱۰ برابر حالت معمولی جریمه و بنر تخلف بر سر درب واحدها نصب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار