آغاز ثبت نام آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری

آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری، با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

کد خبر : 1132
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
آغاز ثبت نام آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری

به گزارش کاتنا، در راستای اجرای دستورالعمل ضوابط انتخاب و وظایف کمیته های دائمی طبقه بندی مشاغل کارگاه ها، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی نسبت به برگزاری آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری اقدام نماید.

داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری که مدارک و مستندات مربوط به عضویت آنان به تایید ادارات کل اجرایی استان ها رسیده است بایستی از روز دوشنبه مورخ 26/10/1401 لغايت روز سه شنبه مورخ 4/11/1401 به وب گاه موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی www.Lssi.ir  مراجعه و ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ 26/11/1401 لغایت 28/11/1401 به صورت الکترونیکی در واحدها و مراکز آزمون جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می گردد.

متن آگهی صادره از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

 

آگهی ثبت نام آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی و با عنایت به ماده (49) قانون کار و دستورالعمل ضوابط انتخاب و وظایف کمیته های دائمی طبقه بندی مشاغل کارگاه های مشمول قانون کار مصوب بهمن ماه 1389 نسبت به برگزاری آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری اقدام نماید.

 

الف- شرایط داوطلبان:

  • عضویت در کمیته طبقه بندی مشاغل کارگاه ها مطابق با ضوابط دستورالعمل انتخاب و وظایف کمیته های دائمی طبقه بندی مشاغل کارگاه ها
  • ارسال تقاضای شرکت در آزمون به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

 

ب-مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون

  1. تکمیل تقاضانامه اینترنتی از طریق وب گاه موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی الکترونیکی www.lssi.ir
  2. پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 000/500/3 ( سه میلیون و پانصد هزار) ریال به صورت الكترونيكي و از طريق درگاه اینترنتی اعلامی

 

ج- زمان ثبت‌نام

كليه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون متقاضیان عضویت در کمیته های طبقه بندی مشاغل کارگری ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی در صورت داشتن شرايط  مي بايستي از روز  دوشنبه مورخ 26/10/1401 لغايت روز سه شنبه مورخ 4/11/1401 به وب گاه موسسه کار و تامین اجتماعی  به نشانی www.lssi.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.بدیهی است که  مدت زمان ثبت نام  تمدید نمی گردد.

د- پرداخت وجه ثبت نام

متقاضیان واجد شرايط می‌بایست با مراجعه به وب گاه اعلام شده ، نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ 000/500/3 ریال به ‌صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

 

هـ- تاریخ برگزاری و نحوه شرکت در آزمون

آزمون در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه مورخ 26/11/1401 لغایت 28/11/1401 به صورت الکترونیکی،  با حضور متقاضیان در واحدها و مراکز آزمون جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌گردد. تاریخ و محل برگزاری و  ساعت شروع آزمون  از طریق سامانه ثبت نام و یا از طریق پیامک  به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار