ف گلپایگانی

درگیری شدید زمینی نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری فلسطینی جمعه شب گزارش دادند که درگیری شدید زمینی میان نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه در جریان است.
کد خبر : 10952
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۳۸
درگیری شدید زمینی نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی

در فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی صدای تبادل شدید آتش میان دو طرف به گوش می‌رسد.

رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته است با وجود حمایت کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا پیشرفتی در نفوذ به غزه به دست آورد و عملیات زمینی آن در این باریکه تاکنون شکست خورده است.

داوود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با تأیید شکست رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی در غزه گفت که تل آویو تاکنون هدفی در غزه به دست نیاورده است.

بنا به اذعان صهیونیستها، شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی به نوار غزه به ۳۶ نفر افزایش یافته و شمار کل تلفات نظامی رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۸ مهرماه تاکنون به ۳۶۵ نفر رسیده است.

این آمار درحالی منتشر می شود که منابع خبری رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش داده بودند که خبرنگار مشهور این رژیم به علت فاش کردن شمار کشته‌های ارتش تل آویو بازداشت شده است.

براساس اعلام این منابع، “افرائیم مردخای” پس از آن که گفته بود شاهد اجساد ده‌ها تن از نظامیان “اسرائیلی” بوده که روی هم در یکی از بیمارستان‌های تل‌آویو تل انبار شده بود، بازداشت شد.

وی افزوده بود که ارتش “اسرائیل” اجساد را به خانواده‌ آنها تحویل نمی‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار