ف گلپایگانی

اختلاف نظر آمریکایی‌ها در مورد حملات رژیم صهیونیستی به غزه

یک رسانه آمریکایی چهارشنبه شب اعلام کرد که نتایج نظرسنجی در آمریکا در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به غزه نشان می دهد ، اختلاف نظر عمیقی میان جامعه ایالات متحده در این زمینه وجود دارد.
کد خبر : 10866
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۳۵
اختلاف نظر آمریکایی‌ها در مورد حملات رژیم صهیونیستی به غزه

بر پایه این نظرسنجی، ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند که اسرائیل در حملات خود به غزه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

همچنین ۳۸ درصد دیگر از آمریکایی‌ها نیز بر این باور بودند که پاسخ آمریکا به حمله حماس صحیح بوده است.

کارشناسان مسائل بین الملل، حمایت نامحدود و بی قید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی را مهمترین علت رویکرد وحشیانه این رژیم در قتل عام فلسطینی های ساکن غزه می دانند.

این کارشناسان معتقدند که بنیان ارتش و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در نتیجه عملیات طوفان الاقصی از هم فروپاشید و این آمریکاست که فرماندهی عملیات علیه مقاومت فلسطین را در غزه هدایت می کند و به طور مستقیم مسوول جنایات این رژیم است.

در کنار اقدامات جنایت بار رژیم تل آویو در غزه که هر روز ابعاد بیشتری می یابد، حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار