تونل شهدای امنیت قم با حضور وزیر کشور افتتاح شد

تونل شهدای امنیت قم با اعتبار سه هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال و به طول هزار و ۱۰۰ متر در امتداد بلوار جمهوری اسلامی امروز چهارشنبه با حضور« احمد وحیدی» وزیر کشور و مسئولان این استان افتتاح شد.

کد خبر : 1065
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۴
تونل شهدای امنیت قم با حضور وزیر کشور افتتاح شد

به گزارش کاتنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، معاون فنی عمرانی شهرداری قم در حاشیه این افتتاح گفت: عملیات عمرانی این پروژه مهم شهر قم از سال ۹۸ آغاز شد که تملک حدود ۱۰۰ پلاک و معارضات تأسیساتی مانند آب، گاز، مخابرات، برق فشارقوی و فشار ضعیف سبب کندی در اجرای پروژه شد که با تلاش شبانه‌روزی سازمان توسعه و عمرانی شهرداری به‌عنوان پیمانکار، این پروژه امروز آماده بهره‌برداری و در اختیار شهروندان منطقه ۲ قرار گرفته است.

 

عباس حلوایی‌زاده افزود: برای این پروژه هزار ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه عمرانی و بالغ‌ بر هزار ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه تملک شده است. در این پروژه  ۹ هزار و۶۰۰ مترمربع عرشه، ۵۰۳ عدد شمع، و حدود هشت  هزار مترمربع مساحت دیواره‌سازی احداث شد و حجم خاک‌برداری زیر گذر حدود ۱۲۵ هزار متر مکعب بود.

 

وی تونل شهدای امنیت قم را طولانی ترین بلوار شهری حال حاضر این استان دانست و ابراز داشت: کاهش ترافیک در منطقه و سهولت دسترسی و رفت و آمد مردم از جمله مزیت‌های این پروژه است.

 

حلوایی زاده گفت:بلوار جمهوری اسلامی قم به عنوان معبر اتصال شرق به غرب شهر محسوب می شود که از شهرک پردیسان تا انسجام و از آنجا تا میدان نماز و از میدان نماز تا مجموعه پل های ۹ دی و ادامه آن در منطقه دو است که این مناطق را به هم متصل می‌کند؛ امیدواریم در آینده شاهد تکمیل مسیر و اتصال به کمربند امام علی(ع) باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار