ف گلپایگانی

حمله موشکی مجدد مقاومت به تل‌آویو

منابع رسانه‌ای سه‌شنبه شب از حمله موشکی جدید مقاومت فلسطین به تل‌آویو بر دادند.
کد خبر : 10594
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
حمله موشکی مجدد مقاومت به تل‌آویو

خبرگزاری سما در این باره اعلام کرد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس بار دیگر با شلیک چند موشک تل‌آویو ر هدف قرار داد.

طبق گفته منابع مطلع، چند موشک به مناطق مختلف شهر تل‌آویو اصابت کرده است.

برپایه این گزارش، آژیرهای خطر هم اکنون در مرکز تل‌آویو و مناطق اطراف آن ازجمله «بنی براک»، «رمات غان» و «غفعاتایم» به صدا درآمده است.

گردان‌های القسام در این باره اعلام کرد که تل‌آویو را در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه هدف قرار داده است.

ساعاتی قبل نیز منابع رسانه‌ای از حملات راکتی همزمان مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه و تل‌آویو خبر دادند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اعلام کرد که تل آویو و مناطق اطراف آن را هدف حمله راکتی قرار داده است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل‌آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار