معاون سازمان بهینهسازی اعلام کرد: از تیر امسال سوخت گیری با استفاده از کارت بانکی در چند جایگاه کشور آغاز خواهد شد و تا پایان سال به همه جایگاهها خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران از افزایش سهم سوختگیری با کارت شخصی از ۵۷درصد به ۷۴درصد در هفت روز گذشته از اجرای طرح جدید بنزین خبر داد.