فرهاد دادبخش
قالیباف به مسقط رفت
محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
کد خبر : 33563
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2026 - 20:02
به گزارش پایگاه خبری «کار،تلاش و تولید» محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.قالیباف در سفر به عمان با آقای «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.در این سفر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان را همراهی میکند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.










ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0